Plagsomme mensmurringer, andre?

solisolden

Forumet er livet
Jeg har hatt mensmurringer helt fra før jeg testa pos, altså i ca en uke nå. De kommer spesielt på kvelden og natta. Må si jeg blir lit bekymra selvom jeg har lest at dette er vanlig. Noen andre som også sliter med dette? eller har hatt det i tidligere savnagerskap?? Hadde en SA for et par år siden i uke åtte å da hadde jeg ikke mensmurringer i det hele tatt før dagen jeg mista...

Murringer i magen er tegn på at livmora vokser[:)]
Det er helt normalt og et GODT graviditets-tegn.
Så du trenger ikke bekymre deg[:)]

har det sånn selv... har endometriose å da får jeg ekstra smerter pga det... har trodd at det var mensen som kom meeen nei;) testa positivt:)

Det var godt å høre :) Skal prøve å ikke bekymre meg over det :)

Å det var godt å høre at det er normalt. Jeg har vært litt bekymret nemlig fordi jeg har hatt en del sånn. Spesielt i dag kjenner jeg det kommer og går litt. Er livredd for å miste igjen, men prøver liksom å roe meg ned her. De i allefall 2 siste gangene jeg har mistet har jeg ikke hatt det sånn som nå.

ORIGINAL: Frustrert Frue

Murringer i magen er tegn på at livmora vokser[:)]
Det er helt normalt og et GODT graviditets-tegn.
Så du trenger ikke bekymre deg[:)]

Jeg visste at det er helt normalt, men at det var et godt tegn visste jeg ikke. Det var godt å høre. Jeg kjenner det litt, men ikke spesielt vondt. Bare kjenner litt sånn murringer.

Det er jo et bra tegn å kjenne at livmora vokser[:)]
Men det betyr ikke at de som ikke kjenner murringer bør bekymre seg. Var ikke sånn jeg mente det.
Men murringer er ikke et dårlig tegn....
SA murringer er noe helt annet. Jeg har hatt det, og det er mye vondere[:(]
(hadde en SA for 4 år siden).

Jeg tolket det ikke som et dårlig tegn hvis du ikke hadde det. Tenker bare positivt jeg nå:-) Gleder meg enormt til å komme på ul for å se at alt har det bra. Magen har jo blitt større og det var fordi når man er gravid produserer man mer østrogen og progesteron og det gjør til at musklene blir slappere. Og jeg får jo tilskudd på progesteron. Så kanskje ikke så rart at magen er større.

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg tolket det ikke som et dårlig tegn hvis du ikke hadde det. Tenker bare positivt jeg nå:-) Gleder meg enormt til å komme på ul for å se at alt har det bra. Magen har jo blitt større og det var fordi når man er gravid produserer man mer østrogen og progesteron og det gjør til at musklene blir slappere. Og jeg får jo tilskudd på progesteron. Så kanskje ikke så rart at magen er større.

Uff ja jeg er også oppblåst som bare det[&:] hehe....
Skal du på tidlig UL?
Jeg tenkte også å ringe en privat jordmor her som tar UL. Koster 500 kr da, men det er verdt det[:)] Men vet ikke helt når jeg skal gå??

Jeg hadde noen murringer sent i sist uke og i helga, men ikke etter det..

Mulig jeg har spurt deg før... Men... Er det crinone du tar? Jeg tar det hver kveld før jeg legger meg.

Skal på Ul til torsdag om en uke i dag jeg. Da skal liksom hjertet begynne å slå... Gruer meg skikkelig kjenner jeg og er veldig nervøs. [&:]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Uff ja jeg er også oppblåst som bare det[&:] hehe....
Skal du på tidlig UL?
Jeg tenkte også å ringe en privat jordmor her som tar UL. Koster 500 kr da, men det er verdt det[:)] Men vet ikke helt når jeg skal gå??

Jeg skal visst få komme på tidlig ul da. Skulle visst få flere når jeg snakket med dem på tirsdag. Men jeg skal ringe dem igjen i morgen for da skulle hun på kontoret få flere svar fra legen

ORIGINAL: civciv

Mulig jeg har spurt deg før... Men... Er det crinone du tar? Jeg tar det hver kveld før jeg legger meg.

Jeg spurte deg nettopp om det på en annen tråd. Ja jeg bruker Crinone. Jeg tar det hver morgen jeg. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle røre meg etterpå. Den skal visstnok virke i 3 dager, men du skal innføre hver dag. I et visst antall uker. jeg får høre mer etterhvert hvor lenge jeg skal bruke det.

ORIGINAL: civciv

Jeg spurte deg nettopp om det på en annen tråd. Ja jeg bruker Crinone. Jeg tar det hver morgen jeg. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle røre meg etterpå. Den skal visstnok virke i 3 dager, men du skal innføre hver dag. I et visst antall uker. jeg får høre mer etterhvert hvor lenge jeg skal bruke det.

Hvorfor skulle du røre deg etterpå? Renner det ikke litt ut da? Stemmer at jeg også tar hver dag og at det virker i 3 dager. Han spesialisten jeg går til sa at etter 6 uke så funker det ikke lenger så da var det ikke vits i å ta. Men i pakningsvedlegget står det at man kan ta til 12 uke. Jeg har time hos han til torsdag så da får jeg vel spørre. [;)]

Back
Topp