welcome to the dark side, we h
Første møte med forumet
Det er merkelig hvordan folk hele tiden skal ta og kjenne på magen min. JEG HATER AT FOLK SKAL TA PÅ MAGEN MIN. og hvorfor skal alle rundt deg dulle så fælt med deg bare fordi du er gravid? det er til å bli gal av. Jeg har vært heldig i svangerskapet så langt, med litt vondt i rygg og ben, men ellers greit. jeg får ikke lov til å bære ting engang, men ingen som tør å si noe eller komme nær meg når jeg går tur med hundene, og det er jeg glad for.... og bruker da det til min fordel;)
lurer litt på om noen her har tatt "testen" hos jordmor enda, for å sjekke om man er ustabil, eller hva det nå var..? hvordan ble resultatet deres. lurer på om ikke jeg kommer til å stryke der siden jeg har en annen tankegang enn mange andre, siden jeg ikke har stresset så mye rundt det hele å være gravid enda...
lurer litt på om noen her har tatt "testen" hos jordmor enda, for å sjekke om man er ustabil, eller hva det nå var..? hvordan ble resultatet deres. lurer på om ikke jeg kommer til å stryke der siden jeg har en annen tankegang enn mange andre, siden jeg ikke har stresset så mye rundt det hele å være gravid enda...
Syntes nesten folk kunne spurt litt mer om å få ta på. Jeg var vel en av de irriterende som pushet magen min i fleisen på kollegaer og lurte på om de ikke ville kjenne!
(<- Nei det er ikke blowjob smiley, det er kysse på magen smiley...
)