plagsomme mennesker?

welcome to the dark side, we h

Første møte med forumet
Det er merkelig hvordan folk hele tiden skal ta og kjenne på magen min. JEG HATER AT FOLK SKAL TA PÅ MAGEN MIN. og hvorfor skal alle rundt deg dulle så fælt med deg bare fordi du er gravid? det er til å bli gal av. Jeg har vært heldig i svangerskapet så langt, med litt vondt i rygg og ben, men ellers greit. jeg får ikke lov til å bære ting engang, men ingen som tør å si noe eller komme nær meg når jeg går tur med hundene, og det er jeg glad for.... og bruker da det til min fordel;)

lurer litt på om noen her har tatt "testen" hos jordmor enda, for å sjekke om man er ustabil, eller hva det nå var..?   hvordan ble resultatet deres.   lurer på om ikke jeg kommer til å stryke  der siden jeg har en annen tankegang enn mange andre, siden jeg ikke har stresset så mye rundt det hele å være gravid enda...

Skjønner godt hva du mener ang det å ta på magen. Selv om en er gravid er det ikke slik at magen tilhører alle som føler for å ta på den.
Jeg hatet det selv. Kunne ikke fordra at folk skulle ta på MIN mage..
Du får si ifra til de at det er koselig at de bryr seg, men at du ikke er komfertabel med at andre skal ta på magen din. Det er noe med den intimsona.

Den testen vet jeg ingenting om. Har ikke hørt om den engang.

ja man er vist felles eie når man er gravid!!! husker jeg syns det var helt grusomt når alle tok på meg!!

den testen har jeg aldri hørt om!!

Det virker som at ALLE gravide klager over akkurat det der.

Jeg synes bare det var koselig. Folk engasjerte seg og jeg forstår at folk har lyst til å kjenne på der hvor babyen ligger. 
Jeg hadde ikke blitt fornærmet om de så ikke hadde spurt en gang jeg. Så lenge det var en god tone og folk bare spurte om hvordan vi hadde det. emoticon

Skummelt med dere illsinte hormontroll som fyker rundt her.. 

Akkurat det at folk tar på amgen har jeg faktisk ikke opplevd noe særlig til.. Da har det vært venner eller nær familie og de spør alltid først;)
Når det kommer til bæring osv merker jeg at folk er veldig sånn "ja, men du kan da ikke bære det der, du er jo gravid". Men det er da faktisk ikke SÅ farlig så lenge man ikke har risikosvangerskap eller er veldig plaget med bekkenet. jeg bærer jo rundt på en 2 åring på 14 kg til stadighet, og det går ganske bra det, selv o jeg faktisk er litt plaga med bekkenet..

Qü$× skrev:
Det virker som at ALLE gravide klager over akkurat det der.

Jeg synes bare det var koselig. Folk engasjerte seg og jeg forstår at folk har lyst til å kjenne på der hvor babyen ligger. 
Jeg hadde ikke blitt fornærmet om de så ikke hadde spurt en gang jeg. Så lenge det var en god tone og folk bare spurte om hvordan vi hadde det. emoticon

Skummelt med dere illsinte hormontroll som fyker rundt her.. 

Litt enig med deg, men jeg forstår at det kan være irriterende. Jeg har en intimsone som tilsier at jeg kan synes det er ubehagelig med mennesker så tett oppå meg jeg også. Men jeg prøvde da å legge godviljen til, og smile og holde ut, for jeg skjønner jo at de ikke mener å trenge seg på. Og de aller fleste mennesker vet faktisk bedre enn å ta på andres mage, gravid eller ikke. Heldigvis!

Men å "klikke i vinkel", den skjønner jeg ikke. (Mye brukt uttrykk her på bv)

Jeg syntes det var kjempe koselig jeg! emoticon Syntes nesten folk kunne spurt litt mer om å få ta på. Jeg var vel en av de irriterende som pushet magen min i fleisen på kollegaer og lurte på om de ikke ville kjenne! emoticon(<- Nei det er ikke blowjob smiley, det er kysse på magen smiley...emoticon)

Det var ingen som kom og tok på min mage, ble nesten litt skuffet for jeg hadde jo hørt SÅ mye om at man ble allemannseie. Og fikk heller ingen spørsmål som jeg ikke ville svare på. Pffft!

Merker nå som jeg håper på å bli gravid igjen snart at øynene draaaas mot de flotte gravide magene jeg ser for tiden! Ble gående og bare stirre på en høygravids mage med et drømmende blikk her i sted! Jeg må jo ha sett helt vekke ut..

Kriswizz skrev:
 emoticon(<- Nei det er ikke blowjob smiley, det er kysse på magen smiley...emoticon)

høhøhø, hva er det hvite som kommer ut fra "magen" da? :P

DenicaD skrev:
Kriswizz skrev:
 emoticon(<- Nei det er ikke blowjob smiley, det er kysse på magen smiley...emoticon)

Hahahaha!!! Sign...
Det er faktisk en blowjob smiley :D

Regan skrev:
DenicaD skrev:
Kriswizz skrev:

Hahahaha!!! Sign...
Det er faktisk en blowjob smiley :D

en ordentlig "kjappis"!emoticon

Back
Topp