Plagsomme kynnere...

Katmoon

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Ringte føden i kveld etter å ha vært plaget med kynnere som er litt mere enn ubehagelige, og kommer regelmessig... Jeg forventet å få beskjed om å ta to paracet og en varm dusj, men fikk i stedet beskjed om å komme en tur for kontroll... DA begynte tankene å svirre, da... Regner med at disse kynnerne også er bare kynnere, men bekymringene holder på å ta overhånd her... Flere som har opplevd det samme og vært på kontroll? Hva gjør de?

Ønsk oss lykke til!

Oppdaterer når vi har vært der! :-)

Masse lykke til! :-)
Håper det ikke er begynnelsen på noe da, egttersom de er regelmessige og ubehagelige.
Har du hatt det sånn lenge?
Oppdatere når du er tilbake! :-)

Jeg har vært på kontroll på føden en gang dette svangerskapet for vonde kynnere og da tok de innvendig ul for å sjekke lengden på livmorhals og for å sjekke at kynnerne ikke hadde hatt noen virkning..

Da jeg var der sist helg så koblet de på apparat som måler sammentrekninger og hjerlelyden.
Masse lykke til.
Håper det ikke re noen tidlig fødsel på gang enda xx

Lykke til:) hold oss oppdatert:)

Venter på en lege som er opptatt med et keisersnitt... Men kynnerne har roet seg, og ingen tegn til at noe skal skje enda :-)

Lykke til, håper det bare er kynnere. Litt tidlig med fødsel ennå :)

Lykke til! Håper ikke det er fødsel på gang enda :)

Så godt å høre at det ikke er noen fare :)
Håper du har hatt en god natt, og at det blir enda mange ukene til action ;)

Så bra at det ikke var noe på gang! :)

Jeg fikk sånn registreringsbelte på magen i 30 min, så sjekket de urinprøve og innvendig ultralyd for å sjekke livmorhalsen.

Godt tatt vare på, med andre ord :-)

Back
Topp