Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kynnere er når livmoren strammere og blir hard☺jeg får det når jeg sitter i sofaen og☺Lurer så fælt på hvordan disse kynnerne kjennes ut?
Hadde INGEN i forrige svangerskap, å kjenner ingenting nå heller (er bare 15+3), men føles ut som nesten "alle" har hatt/har det liksom
Men for all del, hørt det ikke er godt til tider, så håper jeg slepper det denne gangen også![]()
Da jeg var hos jordmor var livmoren opp til navlen☺er 18+2. Jeg hadde litt slim på papiret også i dag. Er så redd for fortidlig fødsel. Men er nok bare en unødvendig bekymring ☺Jeg synes det kjennes ut som at hele magen blir hard, fra godt over navlen og helt ned... Synes det er rart i og med at livmoren et så liten enda (16+5 i dag)
Hvordan er det hos dere andre?
Ja vet det er normalt ☺men de varer lo lenge☺sikkert bare meg... i går kjente jeg et godt spark. Så jeg sa til mannen at han skulle kjenne..og hva skjedde når han la hånden på? Joda kynnere ☺☺☺Samme her, har utrolig mange kynnere i løpet av ett døgn, flere i timen enkelte dager. Jeg hadde det samme i de to forrige svangerskapene og, veldig plagsomt,men jordmor har sakt det er normalt så lenge det ikke gjør vondt.![]()
Det er grådig plagsomt. Jeg blir jo litt nervøs og jeg for og ta i for mye. Jeg er bare ringevikar nå så kan ta vist jeg vil☺Jeg er og plaget av det :/ og er sykemeldt pga kraftige kynnere..
hehe typisk man får en kynnere akuratt daJa vet det er normalt ☺men de varer lo lenge☺sikkert bare meg... i går kjente jeg et godt spark. Så jeg sa til mannen at han skulle kjenne..og hva skjedde når han la hånden på? Joda kynnere ☺☺☺