Plagsome kynnere...

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Jaja jeg er 18+2 og har en god del kynnere. Ikke vonde,men plagsomt at magen strammer seg i tide og utide☺

Hehe. Jeg må stoppe opp ofte mår jeg er ute å går for når kynnerene kommer klarer jeg ikke gå :P

Lurer så fælt på hvordan disse kynnerne kjennes ut?

Hadde INGEN i forrige svangerskap, å kjenner ingenting nå heller (er bare 15+3), men føles ut som nesten "alle" har hatt/har det liksom :p
Men for all del, hørt det ikke er godt til tider, så håper jeg slepper det denne gangen også :)

Lurer så fælt på hvordan disse kynnerne kjennes ut?

Hadde INGEN i forrige svangerskap, å kjenner ingenting nå heller (er bare 15+3), men føles ut som nesten "alle" har hatt/har det liksom :p
Men for all del, hørt det ikke er godt til tider, så håper jeg slepper det denne gangen også :)
Kynnere er når livmoren strammere og blir hard☺jeg får det når jeg sitter i sofaen og☺

Jeg synes det kjennes ut som at hele magen blir hard, fra godt over navlen og helt ned... Synes det er rart i og med at livmoren et så liten enda (16+5 i dag)

Hvordan er det hos dere andre?

Jeg synes det kjennes ut som at hele magen blir hard, fra godt over navlen og helt ned... Synes det er rart i og med at livmoren et så liten enda (16+5 i dag)

Hvordan er det hos dere andre?
Da jeg var hos jordmor var livmoren opp til navlen☺er 18+2. Jeg hadde litt slim på papiret også i dag. Er så redd for fortidlig fødsel. Men er nok bare en unødvendig bekymring ☺

Samme her, har utrolig mange kynnere i løpet av ett døgn, flere i timen enkelte dager. Jeg hadde det samme i de to forrige svangerskapene og, veldig plagsomt,men jordmor har sakt det er normalt så lenge det ikke gjør vondt. :)

Samme her, har utrolig mange kynnere i løpet av ett døgn, flere i timen enkelte dager. Jeg hadde det samme i de to forrige svangerskapene og, veldig plagsomt,men jordmor har sakt det er normalt så lenge det ikke gjør vondt. :)
Ja vet det er normalt ☺men de varer lo lenge☺sikkert bare meg... i går kjente jeg et godt spark. Så jeg sa til mannen at han skulle kjenne..og hva skjedde når han la hånden på? Joda kynnere ☺☺☺

Ja vet det er normalt ☺men de varer lo lenge☺sikkert bare meg... i går kjente jeg et godt spark. Så jeg sa til mannen at han skulle kjenne..og hva skjedde når han la hånden på? Joda kynnere ☺☺☺
hehe typisk man får en kynnere akuratt da :( de varer ganske lenge her og, så kjenner jeg meg selv rett så spør jeg igjen om det er normalt neste gang jeg er hos kontroll :smiley-ashamed005:smiley-ashamed004
:)

Back
Topp