Plagsom x

Lille meg 90

Glad i forumet
Hei. Håper det går greit at jeg spørr her inne. Men min x kjæreste plager meg ofte. Det ble slutt for 7-8 år siden. Så han har holdt på sia da. Han sender meg mld og ringer meg. Jeg blokkerer han med en gang. Men likevell finner han ut en måte å kontakte meg på. Han har 2 barn og er Forlovet. Men det stopper han ikke. Jeg vil ikka ha noe med han å gjøre. Når vi va i lag så begynte han å ødelegge meg psykisk å stjal penger i fra meg. Han skylder også mamma mye penger. Jeg har selv 1 barn med mannen jeg vil dele mitt liv med. Jeg vet at min x vil ødelegge forholdet til meg og min nåværende kjæreste. Hva kan jeg gjøre for å få en stopp på plaginga? E desperat.
 
Anmeld han for trakassering? Hvis du er tydelig på at du ikke ønsker kontakt kan du ta det med politiet.
 
Er mulig å si til ham du vil politianmelde ham, usikker om han er plagsom nok til at de gjør noe... men kan hjelpe at han gir seg.

Ellers ville jeg vært ærlig med nåværende mann om ham...
 
Så det e grunn nokk til å evt ringe politiet. Jeg har fortalt min nåværende kjæreste om at han plager meg. Han vet også at jeg ble plaget når jeg va i lag med min x. Min nåværende kjæreste sier at min x ikke blir å klare å ødelegge forholdet. Men jeg kjenner min x. Han blir å gjøre alt han kan for å ødelegge. Skal absolutt si til min x at jeg ringer politiet hvis han ikke slutter.
 
Jeg ville anmeldt ham. Vet ikke om de gjør noe med det eller ikke, men ville gjort det likevel.
 
Gi beskjed om at du ikke ønsker noe kontakt med han, og at hvis ikke han slutter så anmelder du han.

Hvis han tar kontakt etter dette, drar du på politistasjonen og ber om hjelp.
 
Anmeld! Ta vare på alle meldinger du har eventuelt og vis til politiet.
Lurer på hva dama hans hadde sagt om hun visste at han ikke klarte å gi slipp på deg.. For en dust!
 
Har sagt til han mange ganger at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre å at han skal la meg være i fred. Skal absolutt si til han neste gang at purken blir kontaktet neste gang han tar kontakt. Ja sku likt å vite hva ho hadde gjort om ho viste dette.
 
Ta vare på alle mld.
Ikke svar han på mld- aldri.

Så går du til politiet å anmelder han for trakassering
 
Ta vare på meldingene.
Anmeld han for trakassering.
 
Høres nesten ut som min x det der..
Jeg anmeldte han og søkte om kontaktforbud, da blei det stille:happy:
 
Back
Topp