Plagsom snorking!

Tananka

Glad i forumet
Andre som snorker? Snorker noe til vanlig men nå er det helt ekstremt sier sambo...ærh, nå gikk han til og med å la seg på sofaen nå når vi skulle legge oss :S
Tips....? Han må vel bare holde ut :p

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Tenk hvis alle verdens damer skulle lagt seg på sofan fordi mannen snorka a! Er så fort synd i mannen!:p
Han får dulte borti deg eller kjøpe ørepropper:p jeg dytter til sambo hvis han snorker hehe

<3 VinterPrinsesse <3

Samboeren snorker.. høyt! Han må fint legge seg på siden.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når samboeren snorker høyt pleier jeg å dytte borti han :p

28.12.14 <3

Pleier å dytte og sparke forsiktig borti min når ha snorker :D da blir det stille! Jeg snorker ikke ha ha .. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Andre som snorker? Snorker noe til vanlig men nå er det helt ekstremt sier sambo...ærh, nå gikk han til og med å la seg på sofaen nå når vi skulle legge oss :S
Tips....? Han må vel bare holde ut :p

Jente 2010 & 2012 <3

Her har jeg fått samme beskjed og her har jeg også opplevd mannen har trukket ut på sofaen! :p
Tydligvis hjalp det ikke å få meg over på siden heller :p

Men tror ikke jeg snorker så enormt hveeeer natt. håper iallefall ikke det :rolleyes:

Jeg pleier å snorke når jeg er høygravid :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Min kar snorker. Men er faktisk mest når han er ekstra sliten. Merker stor forskjell.

Da er det et kraftig dytt.. og "snu deg!! Du snorker!!"

Jeg bruker å snorke. Snorket en del før. Men gubben har ikke klagd noe på snorkingen min nå. Men så sover han VELDIG tungt.

Venter på årets Julegave<3

Tror jeg stort sett sover på siden men :p ærh - merker selv at jeg er tungpusta når jeg legger meg. Han får kjøpe seg noen ærepropper og trøste seg med at det gir seg når babyen kommer :p

Jente 2010 & 2012 <3

Her er det mannen som snorker. :p Så må dytte til han av og til, og da snur han seg som oftest. :p

Slipper faktisk det problemet :P Gubben har søvnapne ( usikker på hvordan det skrives ) pluss at han ikke klarer å ligge i senga, så han ligger på sofan om natta han. Når han " kommer tilbake " fra pustestoppene så rister hele senga så er så og si umulig for meg å sove i samme seng som han også. :(

Når det har vært SIKKELIG ille har han enten måtte gått å lagt seg på annet rom eller så har jeg brukt sov i ro.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp