Plaget med tett nese:-(

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Min lille prins har vært plaget med tett nese på natt/tidlig morgen i noen uker. Blir ikke kvitt d.. men i natt var han helt tett begynte å brekke seg å fikk ikke puste.. etter en del saltvannsdråper ble d så fuktig at han fikk nyst en del å fikk luft gjennom igjen..

Har en son suge ting fra apoteket jeg prøver meg litt på hvis jeg kan se noe inni der som plager..

Men hvor lenge skal han plages med dette.. Er ekstra mye på natten, får jo så vondt av han stakar:(

I dag er d ekstra gale så håper virkelig ikke han får feber å blir skikkelig syk:(

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Jenta mi er også plaget :/ ikke så ille men hun hoster og brekker seg. Er veldig ubehagelig :/ både dag og natt. Jeg bruker snørsugeren. Hjelper en stund. Håper hun blir bedre. Selv skal jeg til lege på onsdag så skal ta det opp da.

* storebror 20.12.11
* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*tidligere sønnfødt20.12/11*

Prøvd å heve senga i hodeenden?

* storebror 20.12.11

Snuppa her blir helt tett, jeg bruker nesedråper, så tar jeg litt på en q-tips og får alt ut,dette gjør jeg morgen og kveld :-)

Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig

Har det sånn med snuppa også. Hun hoster også:( ikke feber heldigvis. Du får se an formen og om han plages mye

Morsmelk ska visst hjelpe på tett nese har eg hørt..
E det derfor babyen brekke seg altså??

babyjente 27 Juli ♡

Her brekker hun seg når hun super inn luft og det kommer med snørr. Shikkelig ekkelt høres det ut som :/

* storebror 20.12.11

Back
Topp