plaget med bekkenet??

werana

Elsker forumet
jeg har vert på seinvakt i kveld, og nå greier jeg knapt å gå. Er så vondt at jeg griner når jeg går over gulvet :( Noen andre som er plaget så tidlig^Jeg tror jeg har nemt det her inne tidligere, men legen mener jeg ikke kan ha bekkenplager så tidlig, selv om jeg kjenner det igjen som det samme jeg hadde med gutten født i 2010. Slik jeg er nå blir det legetime for å få henvisning til fysio det første som står på planen på mandag. + full sykmelding og anskaffelse av krykker. HURRA for bekkenplager :D

Ja, jeg kjenner det innimellom. Om jeg kjører langt eller styrer veldig (f.eks klippe plenen på 3mål).

Termin 1.februar 2014

Jeg har også mye plager. Har hatt det nesten siden jeg ble gravid. Har bekken og ryggplager til vanlig også da. Legen mente det ikkevar svangerskapsrelatert han heller. Men jeg kjenner jeg er verre,,

Termin 9.februar med første frøet:)

Jeg er sykemeldt allerede pga bekkenet (9+5). Skal til fysio til uken, blir spennede å se hva de kan hjelpe med. Har en veldig aktiv jobb, mye ståing/gåing/løfting og stress, så kombinasjonen er ikke noe særlig...

Kan jo være en løsning. Det hadde jeg i i svangerskapet i høst. Knallvonft. Men naprapaten fikset meg på dagen, verdt hver krone. Aldri mer fysio på meg..

Jeg er sykemeldt allerede pga bekkenet (9+5). Skal til fysio til uken, blir spennede å se hva de kan hjelpe med. Har en veldig aktiv jobb, mye ståing/gåing/løfting og stress, så kombinasjonen er ikke noe særlig...
samme her... skulle tro vi hadde samme jobb :) her er det ikke mulig å tilrettelegge for gravide, så de andre gravide på jobben har gått tidlig ut i svangerskapspenger.

samme her... skulle tro vi hadde samme jobb :) her er det ikke mulig å tilrettelegge for gravide, så de andre gravide på jobben har gått tidlig ut i svangerskapspenger.
Samme her. Har lurt litt på svangerskaps penger. Hva er forskjell på det og sykemelding. Er nå sykmeldt men vet bedriften anbefaler svangerskaps penger. Prøvde å finne ut av det, men ser ikke hva som er forskjellen

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Merker det etter en lang dag. Får ikke akkurat sitti stille med ei på ett

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Samme her. Har lurt litt på svangerskaps penger. Hva er forskjell på det og sykemelding. Er nå sykmeldt men vet bedriften anbefaler svangerskaps penger. Prøvde å finne ut av det, men ser ikke hva som er forskjellen

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤
da bruker du ikke opp retten til sykepenger. dersom du går sykemeldt omtrent hele svangerskapet er jo det mange mnd, og man kan bare være sykemeldt med sykepenger i 1år (tror jeg). Dersom det skulle være grunn til at du må sykemeldes etter babyen er født, så er det ok å ha muligheten til det ved at du har svangerskapspenger under graviditeten. Men jeg tror ikke det er alle som kvalifiserer seg til svangerskapspenger. Det må være umulig å tilrettelegge jobben og litt div. Nav som godkjenner/ikke godkjenner slik jeg har forstått. Og jeg er usikker på når man først kan søke om svangerskapspenger, mener å ha lest 10 uker en plass? Nå er jeg 7+6, så fortsatt noen uker til 10.

Merker det etter en lang dag. Får ikke akkurat sitti stille med ei på ett

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥
ikke med en aktiv 2,5 åring heller :D og en pappa som jobber M Y E. Sjeleglad for de dagene jeg har fri og kan sove når han sover :D

Hadde vondt i bekkenet i de første ukene, men nå har det gått over. Var med på to sandvolleyballkamper og hadde vondt i tre dager, men etter det har det vært greit.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg får skikkelig vondt hvis jeg sitter lenge, og har veldig vondt når jeg står opp om morgenen. Blir bedre når jeg har bevegt meg litt... Aner egentlig ikke om det er bekken eller hofter/rygg siden jeg ikke har opplevd dette før. Har planer om å gå en del turer nå som jeg har fått ferie, så forhåpentligvis blir det mindre vondt.

Svangerskapspenger er hvis det ikke er bra for babyen at du jobber. Sykepenger er hvis du er for syk til å jobbe. Svangerskapspenger går man kun 100% og fra den dagen du får det, gjelder det frem til du går ut i permisjon. Ikke noe fornying å sånn med svangerskappenger.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Svangerskapspenger er hvis det ikke er bra for babyen at du jobber. Sykepenger er hvis du er for syk til å jobbe. Svangerskapspenger går man kun 100% og fra den dagen du får det, gjelder det frem til du går ut i permisjon. Ikke noe fornying å sånn med svangerskappenger.

Ny termin 03.02.14
men om arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge for gravide, så får man vel svangerskapspenger?? jeg trodde det gjaldt samma hva man plagdes med. I min jobb er det i allefall gitt svangerskapspenger til mine kollegaer pga de ikke kan tilrettelegge

men om arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge for gravide, så får man vel svangerskapspenger?? jeg trodde det gjaldt samma hva man plagdes med. I min jobb er det i allefall gitt svangerskapspenger til mine kollegaer pga de ikke kan tilrettelegge
ja vel.. kanskje det er noen gråsoner/smutthull. jeg fikk tilrettelagt så langt det gikk, men måtte ha sykemelding for det.. hadde sånn oppgfølgingsmøter å sånn også

jeg har vert på seinvakt i kveld, og nå greier jeg knapt å gå. Er så vondt at jeg griner når jeg går over gulvet :( Noen andre som er plaget så tidlig^Jeg tror jeg har nemt det her inne tidligere, men legen mener jeg ikke kan ha bekkenplager så tidlig, selv om jeg kjenner det igjen som det samme jeg hadde med gutten født i 2010. Slik jeg er nå blir det legetime for å få henvisning til fysio det første som står på planen på mandag. + full sykmelding og anskaffelse av krykker. HURRA for bekkenplager :D

Legen sa det samme til meg. At det ikke kunne være bekkenløsning så tidlig. Men jeg hadde lest i svangerskapsboka at det er hormonelt, og noen kan få det veldig tidlig mens andre får det seint. Det har ingenting med vekten på babyen å gjøre (selv om det kan bli verre av det selvfølgelig). Jeg har aldri hatt sånne plager før, selv. Så for meg kan det ikke være noe annet. Fikk henvisning til fysio jeg og.

03.02.2014 <3

Sent from my iPad

Jeg fikk bekkenplager allerede i uke 8 forrige sv.skap og denne gangen merket jeg det enda tidligere.
Legen min trodde heller ikke på meg at det kunne være bekkenet. Men jeg hadde rett.
Bare stå på ditt å krev å få komme inn til fysio tidlig!

♥Lars Gunnar 06.02.12 ♥ Lille spire 07.02.14 ♥

Jeg har hatt vondt i bekkenet i dag :( fikk det i uke 30 sist.. neeei, håper det et forbigående

Ny termin 03.02.14

Back
Topp