plaget med bekkenet??

werana

Elsker forumet
jeg har vert på seinvakt i kveld, og nå greier jeg knapt å gå. Er så vondt at jeg griner når jeg går over gulvet :( Noen andre som er plaget så tidlig^Jeg tror jeg har nemt det her inne tidligere, men legen mener jeg ikke kan ha bekkenplager så tidlig, selv om jeg kjenner det igjen som det samme jeg hadde med gutten født i 2010. Slik jeg er nå blir det legetime for å få henvisning til fysio det første som står på planen på mandag. + full sykmelding og anskaffelse av krykker. HURRA for bekkenplager :D

Ja, jeg kjenner det innimellom. Om jeg kjører langt eller styrer veldig (f.eks klippe plenen på 3mål).

Termin 1.februar 2014

Jeg har også mye plager. Har hatt det nesten siden jeg ble gravid. Har bekken og ryggplager til vanlig også da. Legen mente det ikkevar svangerskapsrelatert han heller. Men jeg kjenner jeg er verre,,

Termin 9.februar med første frøet:)

Jeg er sykemeldt allerede pga bekkenet (9+5). Skal til fysio til uken, blir spennede å se hva de kan hjelpe med. Har en veldig aktiv jobb, mye ståing/gåing/løfting og stress, så kombinasjonen er ikke noe særlig...

Kan jo være en løsning. Det hadde jeg i i svangerskapet i høst. Knallvonft. Men naprapaten fikset meg på dagen, verdt hver krone. Aldri mer fysio på meg..

Jeg er sykemeldt allerede pga bekkenet (9+5). Skal til fysio til uken, blir spennede å se hva de kan hjelpe med. Har en veldig aktiv jobb, mye ståing/gåing/løfting og stress, så kombinasjonen er ikke noe særlig...
samme her... skulle tro vi hadde samme jobb :) her er det ikke mulig å tilrettelegge for gravide, så de andre gravide på jobben har gått tidlig ut i svangerskapspenger.

samme her... skulle tro vi hadde samme jobb :) her er det ikke mulig å tilrettelegge for gravide, så de andre gravide på jobben har gått tidlig ut i svangerskapspenger.