Plages med hodepine etter fødselen...

Nitapus

Forumet er livet
Jeg pleide cirka aldri å ha vondt i hode før, men nå har jeg begynt å få det minst en gang i uken... har tatt blodprøver i forrie uke, så venter på svar. Håper jeg får noen svar da for det er ikke noe kos når hodet dundrer og snuppa slår seg vrang på samme tid... [&o]

Flere som har fått krøll på kroppen etter fødselen? [8|]
 
Jeg har veldig mye magesmerter som ikke har noen sammenheng meg magevondt...Tror kanskje at det er mye sammenvoksninger inne der etter all kuttingen [:'(] Ikke behagelig uansett[8|]
 
Du har ikke anstrengt nakke/skuldrer da Nitapus? Blir jo litt annerledes for kroppen nå som du bærer mye på Mie!
 
Sliter en del med hodepine selv.. Skal ta blodprøver neste uke, så får vi se [:'(] veldig ubehagelig...
 
ORIGINAL: Iwanna

Jeg har veldig mye magesmerter som ikke har noen sammenheng meg magevondt...Tror kanskje at det er mye sammenvoksninger inne der etter all kuttingen [:'(] Ikke behagelig uansett[8|]

Du har ikke anstrengt nakke/skuldrer da Nitapus? Blir jo litt annerledes for kroppen nå som du bærer mye på Mie!


Nå tviler egentlig på det... har ikke noe vondt i nakke og sånt hvertfall og dessuten krever ikke Mie så mye bæring og vogging, hun er veldig snill og grei sånnsett :-P
 
Får du ikke noe fornuftig svar av legen (dvs blodprøvene) så prøv deg med en time hos kiropraktor.... Kan jo være spenningshodepine selvom det ikke føles sånn... Lykke til og god bedring uansett[:)]
 
ORIGINAL: Iwanna

Får du ikke noe fornuftig svar av legen (dvs blodprøvene) så prøv deg med en time hos kiropraktor.... Kan jo være spenningshodepine selvom det ikke føles sånn... Lykke til og god bedring uansett[:)]


hm... ja kan hende jeg må prøve det... takk![:)][:)][:)]
 
har hatt ganske mykje haudeverkher også dei siste mnd, og hadde det veeldi sjeldent før.
kan være at det er mindre søvn, men det veit en ikkje så. skal heldivis på mr for sjekk og slik da
 
jeg har også fått hodepinen tilbake. før svangerskapet brukte jeg å ha vondt i hodet ofte, men ikke når jeg var gravid. da hadde jeg d bare et par ganger på 9 måneder!
nå har det kommet tilbake og hr hodepine en gang i uken.
for min del er det nok lite søvn og spenning i nakken.
 
Slet med hodepine i 5 uker etter fødselen, gikk med det kostant, hadde kanskje en eller to dager i løpet av de 5 ukene jeg ikke hadde vondt [:'(]
Tok blodpøver og var på ct, men de fant ingenting. Å plutselig en dag var det helt bortevekk å har nesten ikke hatt det siden...


https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1629912&c=3403746&g=false&ref=search

Prøv sånn. Hjalp meg veldig hvertfall [;)]
 
Plages ikke med det selv, men..

Spiser og drikker du nok da?
Fikk du epidural under fødsel? Var det ikke sånn at man kunne få vondt i hodet i etterkant av epidural? Men det er kanskje mer rett etterpå..?

Håper du finner ut av det[:)]
 
Slet med hodepine i 5 uker etter fødselen, gikk med det kostant, hadde kanskje en eller to dager i løpet av de 5 ukene jeg ikke hadde vondt [:'(]
Tok blodpøver og var på ct, men de fant ingenting. Å plutselig en dag var det helt bortevekk å har nesten ikke hatt det siden...


https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1629912&c=3403746&g=false&ref=search

Prøv sånn. Hjalp meg veldig hvertfall [;)]

Hei! Jeg vet dette er ei stund siden nå, men jeg sliter med konstant hodepine og det er to uker siden fødselen.. Så lurer jeg på om du husker hvilket produkt du linket til her? :) Det kommer bare opp "Produktet eksisterer ikke" når jeg trykker på linken. Håper du ser dette :)
 
Back
Topp