plages dere med hodepine??

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg har hatt vondt i hodet hele helgen,og blitt redd for svangerskapsforgiftning.

Men nå når jeg leser om uke 11,så står det at det er vanlig med hodepine på denne tiden.

Har dere sånne plager?

Jeg har hatt vondt i hode i nesten 2 mnd nå.. Så tror det er ganske normalt.. Ligger en annen tråd om det her inne =)

Jeg har vondt i hodet sånn av og på. Svangerskapsforgiftning gir som regel ikke utslag før man ihvertfall er over uke 20. Men hodepine er noe dritt. For meg hjelper det å drikke mye vann.

hadde mye hodepine de første ukene, så gikk det over, men nå tror jeg det er på veg tilbake!
Slitsomt...!

Jeg har hatt i to dager nå, i går kom den snikende, prøvde å sove den vekk men utover kvelden ble den bare verre og verre. Måtte krype til korset og ta paracet, men det tok det ikke. Tårene trillet jeg hadde så vondt. Jeg gikk tilslutt til sengs og kjent murring i hele natt. Idag er jeg fortsatt ikke i storform... men ikke samme intensitet som i går kveld. Kan det være noe som ligger i klem??

har bare hatt hodepine ett par ganger siden jeg ble gravid. men kan være det er motsatt på meg, for utenom graviditet så går æ konstant me hodepine. 

eLLe*meLLe skrev:
Jeg har vondt i hodet sånn av og på. Svangerskapsforgiftning gir som regel ikke utslag før man ihvertfall er over uke 20. Men hodepine er noe dritt. For meg hjelper det å drikke mye vann.

vet egentlig dette med svangerskapsforgiftning.
men hormonene mine lager de værste scenarioene i hodet mitt....

har vært ille plaga med hodepine idag... har vært det i tidligere svangerskap også, og det er veldig vanlig

Jeg har startet å fått litt hodepine nå. Eneste som hjelper er å hvile litt.

Håper det går fort over hos deg

Hodepine er nok altfor vanlig dessverre, sliter med det her også, fryktelig kjedelig ute blant folk

jeg har vondt i hodet nesten hver dag, men det pleier jeg alltid å ha så tror ikke det skyldes graviditeten akkurat.. 

VenterEtMirakel<3 skrev:
har bare hatt hodepine ett par ganger siden jeg ble gravid. men kan være det er motsatt på meg, for utenom graviditet så går æ konstant me hodepine. 

slik var det for meg med jenta. Hadde ikke vondt i hodet, noe jeg alltid hadde før. Men denne gangen har jeg vondt i hodet som vanlig..

VenterEtMirakel<3 skrev:

Samme her! Har migrene og har slitt mye med det. Såpass ille at jeg har blitt overrasket over de dagene jeg var hodepinefri. Men etter jeg ble gravid har jeg kun hatt et par anfall. Og godt er det da jeg fikk beskjed av lege om å ikke ta migrenemedisin :/ Da blir man jo helt slått ut - paracett funker ikke. Så mye vann, mye søvn og lite stress blir gyldne regler fremover!

Jeg har også slitt med hodepine! Tror det er ganske vanlig!

Back
Topp