Plager - hvor tidlig?

Heioghopp21

Flørter med forumet
Jeg har slitt skikkelig med korsryggen et par dager nå (slet også i sist sv.skap). Men jeg bare 5+5, er ikke det veldig tidlig?! Også ekstremt svimmel, og tørst hele tiden.

trøttheten hos meg kom vel når jeg var 3+0! Var sånn jeg skjønte noe var rart, da jeg aldri sover på dagen :bored:

Når jeg var 5+0 klarte jeg ikke gjøre noe pga smerter i korsryggen. Det var vondt uansett hvordan jeg bevegde meg! Gikk heldigvis over etter et par dager :arghh:

Nå er det bare de generelle murringene/stikkingen i magen som er et slit. Sammen med en ballong av en mage på kveldene :hungover: og ikke minst de sikkert 5 literne med vann jeg drikker om dagen!

Jeg kjente brystene før positiv test, korsryggen plagde meg mye i uke 5 og 6, verket helt sinnsykt og var sikker på at jeg skulle få bekkenløsning. Meen det har gitt seg og er nå i uke 10 i morgen. Får bare små verkinger en sjelden gang :happy: kvalmen og trettheten er der fremdeles, men kvalmen har blitt betydelig bedre den siste uken :happy: Var også veldig oppblåst hele veien, men nå har det roet seg mye også!

Jeg plages skikkelig med korsryggen nå. Har vært sånn de siste dagene.
Kan ikke huske å ha hatt sånne plager så tidlig sist, og håper virkelig det gir seg igjen.
Jeg er 7+4 idag

Godt å høre at det ikke bare er meg da! Da er det kanskje ikke så uvanlig allikevel. Puppene har vært vonde siden dagen etter EL:yuck: Ekstremt kort lunte. Og tørst heeeeele tia

Jeg er også tørst hele tiden. Slitsomt om natten. Våkner å det svir i munnen. Vært sånn siden dagen før pos.test:) Snakket med legen om det som ikke virket bekymret. Sett flere er det etter å ha sjekket litt.

Ømme bryster før positiv test, og en smule trøttere enn før. Men har ikke kjent snev av kvalme enda (heldigvis kanskje), selv om jeg kjenner at jeg leter etter fler symptomer.. :p uke 6+6 nå. Oppblåst som et uvær da.. :hilarious:

Jeg plages skikkelig med korsryggen nå. Har vært sånn de siste dagene.
Kan ikke huske å ha hatt sånne plager så tidlig sist, og håper virkelig det gir seg igjen.
Jeg er 7+4 idag
Samme her. Er 6+0 i morgen og frykter at bekkenløsning er rett rundt hjørnet.

Hadde mye murringer et par dager etter EL og frem til to-tre dager etter ikm. Nå 5+3 har jeg absolutt null symptomer. Slik var det sist svangerskap også, så jeg får prøve å nyte det før trettheten trer inn for fullt om et par uker :hilarious:

Kvalm hele døgnet og ekstremt trøtt. Er 7+5 nå. Ingen bekkenplager enda, men regner med at det kommer. Sist kom det i uke 13-14

Har ikke hatt symptomer fram til ca uke 6, men varierer nå mellom kvalme, ømme bryster, oppblåst, hodepine og mye murring og stikking i magen :wtf:

Startet med ømme/såre bryster før jeg fikk positiv graviditetstest. Ellers etter det har jeg vært endel oppblåst så buksene ikke passer lengre. Er nå 7+4

Back
Topp