Plager forsvunnet?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som merker at mye av plagene er borte eller kommer å går?

Jeg har hatt vonde kynnere, smerter/tak i ryggen, menssmerter, bryst smerter, bekkenplager osv.

Men det virker som enkelte dager er de borte å andre dager er de tilbake men litt roligere?

Har modningen stoppet opp litt eller er det stille før stormen tro?

Jeg har en merkbart roligere dag i dag. Håper det bare er stille før stormen ;-)

Merker ingenting til noe som helst egentlig, bortsett fra hodepine og en svær mage som er litt vel mye i veien :p
Hadde flere kynnere og tak rundt uke 32-34 enn nå :s

Ja hadde smertefulle kynnere.
Nå er de ikke smertefulle lengre men strammer heletiden og magen blir øm.

Litt godt å være kvitt noen av smertene og fokusere på å slappe av :)

Nå har jeg vert så heldig at jeg ikke har vert plaget med kynnere, men bekkenet er det verre med.... :( Og det har vel vert helst mer og mer smertefullt etterhvert hvor jeg har blitt tyngre og tyngre. Nå har jeg i tillegg begynt å få en hel del vann i kroppen, og beina er mer urolige enn noen gang.

Hadde ikke hatt noe imot noen dager med litt mindre plager, nei! :confused:

Forrige uke var mye av plagene mine borte- vel og merke bare på ferie :/ Det beste var at jeg ikke hadde vondt i bekkenet og jeg hadde så mye energi, men nå er vi tilbake igjen.
Aner ikke hvordor det er sånn egentlig, hørt om mange som har opplevd en sånn "stille før stormen" rett før fødsel :P

Våknet i dag jeg og, å merket ikke noe til bekken, hofter eller forkjølelse. Fått superkrefter å suser rundt i hele huset!

Skremmende

Jeg tenker nok at det kan være stille før stormen, nyt det ❤️ man vet aldri ;)

Har veldig berg og dalbane med plagene her altså.. Kan kjennes fødeklar ut den ene dagen mens den andre er jeg helt oppegående :p Frustrerende! Men samtidig godt på de goe dagene :) Bekkenet er også fryktelig variabelt, har fått slike sinnsykt vonde sting som iler nedigjennom høyrefoten, da er alle slags stillinger nestn uholdbar.. Roper til når de kommer, grøss.. Må da være modninger, kan ikke skjønne annet :o

Går i berg og dalbane her også. Enkelte dager er helt reva, andre dager er jeg super woman :p

Tenker det er litt stille før stormen. Greit å få lade batteriene litt:) bekkensmerter kan komme på at babyen beveger seg i bekkenet.

Back
Topp