plager allerede i uke 4-5??

mebeeme

Andre møte med forumet
Hei,
er ikke sikker på om jeg er i uke 4 eller 5, men gravid er jeg i allefall :-D
I mitt forrige svangerskap (for snart 12 år siden) fikk jeg bekkenløsning i 5mnd.

Nå kjenner jeg det veldig i hoftene og ryggen, kan det være bekkenløsning så tidlig? eller bare slakke leddband?

Er egentlig veldig aktiv av meg, men ble syk og har ikke trent på 3 mnd, tenkte å starte opp igjen nå før magen blir for stor, men er redd for å gjøre vondt verre.

De siste dagene har plagene blitt verre, etter jobb i går ble jeg liggende på soffaen hele dagen.. Det sitter også i ryggen. Har bestilt time til lege, men får ikke før 8 sept..

Er det noen øvelser jeg kan gjøre?
tar meg ofte sittepauser på jobben, men jobber i en fysisk krevende jobb.
Blir det verre om jeg presser meg? Det gjør vondt, men vil ikke dra hjem bare etter 1 times arbeid..

Får også vondt i magen etter ent arbeidsdag, er det vanlig? Er det ett signal om at jeg bør ta det mer med ro?

Sliter også med hard mage, spiser svisker men det hjelper ikke så mye.. Hva annet kan jeg ta?

jeg har glemt alt om hvordan det var å gå gravid.. føler at det er så lite oppfølging av lege.

Skal gi meg nå før det blir en bok ut av det :p

På forhånd takk

hilsen bekymra
 
Jeg har mye rygg og bein prob er uke 27 idag. Og jeg hadde ingen for11 år siden. Håper noen svarer deg pga jeg lurer og :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Fikk ikke noe svar her.. men har vært hos lege. Det var heldigvis ikke bekkenløsning, men det var pirifirmissyndrom.
Noe som ifølge lege kan fikses ved å tøye ut, så.. driver å tøyer hoftene da :p
 
Back
Topp