Placenta Previa!

Bakekakesøte89

Første møte med forumet
Flere enn bare meg som er sykehusinnlagt i svangerskpet..? Er gravid i uke 22, og har vært innlagt i 7 uker pga forliggende morkake (konstante blødninger). Frustrerende! :'(

har du ligget på sykehus i 7 uker?? oiii.. stakkars deg :/ har morkaka beveget seg noe opp eller? må du ligge ut svangerskapet? heldigvis sluppet innleggelser denne gangen

Jepp, 7 laaange uker borte fra lillegutten min på 2 år og samboeren min... :'( Joda, morkaka har beveget seg mange cm lengre opp, men ikke nok - og den blør fortsatt i rikelige mengder. Har fått blodoverføring 4 ganger - og blodprosenten min er heeelt på tverke... :/
Sånn som det er nå så har jeg en ny vurdering om to uker - men de sier jeg skal være en god stund fullstendig blødningsfri før jeg får dra hjem. Til nå har det vært sånn at hver gang det har avtatt, og man begynner å få håpet oppe - kommer en ny styrtblødning rundt hjørnet :/ Kan godt hende jeg må ligge svangerskapet ut, men krysser alt jeg har av fingre og tær for at jeg slipper!

oisann. Så kjedelig å være borte fra mann og barn da. Må håpe blødningene stopper, slik at du kan få dra hjem :) Håper morkaken skjønner det også :)

Herlighet! Stakkars.. Får håpe det blir bedre snart! Tenker på deg. Mange klemmer!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Huff så trasig å ligge så lenge på sykehuset da. Håper det snur snart for deg, så du får lommet hjem til samboer og barn. Samtidig må det være godt å vite at du er i trygge hender om det skulle oppstå noe.

Masse god bedring til deg :)

Uff, det hørtes lenge ut.. Men fortsett å vær sterk, husk at det kommer noe godt ut av det til slutt :)

Vet hvordan det er å ligge lenge på sykehus, gjorde det i 10 uker sist, men hadde ikke en søster hjemme da.. Håper jeg slipper nå

Huff det må være kjipt :/ håper blødning avtar så du kan komme hjem igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner det må være dødskjedelig. Men vil jo tro det er det beste stedet for deg å være nå. Håper alt ordner seg! Klem! Hva gjør de om du fortsetter blø? Skal du ha tidlig forløsning? Hvordan går det med den lille? Får den all næringen den trenger?

Mange varme tanker! Håper det går bedre og at du får komme hjem etterhvert. Hvis ikke blir det jo verdt det til slutt uansett ;)

Back
Topp