Placenta Previa total og kraftige blødninger.

Rirü :3

Andre møte med forumet
Hei. Jeg har fått dette og har i tillegg fått kraftige blødninger. Nå er jeg på sjukehuset med intravenøst medisin for å stoppe blødningene. Men jeg er uke 21+0 idag, og er redd det går galt før vi når den kneika med uke 22/23.

Er det noen andre som har opplevd liknende? Vi får liksom så mye kontra beskjeder her, ene øyeblikket blir vi spurt om prest og i det andre blir vi nesten sendt hjem fordi det virker å ha 'stabilisert' seg..

Det er så vanskelig å vite vi er 1-2 uker unna at de vil redde om det er den veien det går, og dagene går så treigt! ;o
 
Jeg har ikke opplevd akkurat det, men jeg har morkake langt nede (17mm) unna åpningen. Jeg har hadd blødninger av og på gjennom hele svangerskapet (er nå i uke 24) og de siste 4 ukene har jeg blødd litt hver dag. Jeg har ikke fått annen beskjed enn å bare bli vandt med det. Men jeg kjenner jo at det setter en demper på graviditeten. Jeg går jo 24/7 å bekymrer meg. Ikke har jeg satt opp boblebadet for sommeren, for jeg bader jo ikke, ei heller når vi var på hunderfossen forrige helg kunne jeg ta meg en dukkert selv om det var kokende varmt den dagen. Jeg er litt låst fordi jeg er livredd for at det skal gjøre vondt verre så man setter liksom alt på vent, og går med skuldrene over hodet 24/7 å kjenner om det kan være noe forandringer eller noe som gjør at jeg bare skal ta en telefon. Man føler at man er litt på randen av det å bli gal!!! Jeg krysser alt jeg har for deg :Heartred
 
Back
Topp