Placenta Previa flyreiser??

peiki

Blir kjent med forumet
Jeg hadde Oul i dag og fikk vite at jeg har placenta previa og må komme tilbake i uke 32 for å sjekke igjen... men har en spørsmål.. kan jeg reise?? kan jeg ta flyet?? hadde planlagtenkt ferie med manen min og nå vet ikke hvis jeg må avbestille ellers??
takk på forhånd

Har det jeg også. Hadde det forrige svangerskap også. Tok fly til Hellas, men fikk ingen beskjed om at jeg ikke burde det.

Jeg har ikke fått ingen beskjed om at jeg skal ikke reise, eller noe annet... men jeg blir stresse

Jeg har også det og ikke fått noen beskjed om å ta noe som helst forhåndsregler :) eneste er hvis jeg blør (samme om det er mye eller bittelite) så skal jeg ringe føden :)

Kvifor skal du ikkje kunne reise? Hadde det også sist gong, og i dei aller fleste tilfellene så flytter den seg etterkvart i svangerskapet...så lite sannsynlig den er previa angt ut i svangerskapet.

tusen takk til deres svar jenter xsmile9xsmile9 jeg skal til legen neste uke så like greit at jeg spør... .en tror at jeg skal reise hehehe det er ikke mange timer så bør går bra :)

Hadde det forrige gang. Ikke noen restriksjoner.

Endte i pks den gangen

Back
Topp