Placenta anterior

Dilldall_

Forumet er livet
Marslykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Flere som har foranliggende morkake? Jeg er 20+3, har kjent kraftige spark noen dager men nå er det mest romstering inni der. Regner med at det bare er babyen som har snudd litt på seg og dermed ikke kommer med så kraftige bevegelser, for jeg er ganske sikker på at det er bevegelser jeg kjenner ☺ Kjenner dere andre med foranliggende morkake bevegelser/spark enda?

Har foranliggende og kjenner daglig bevegelse. Har kjent det siden uke 15, bare ikke daglig. Er nå 20 + 4

Jeg har placenta anterior. Jeg kjenner bare noe romstering også og vet ikke om det er spark og en aktiv baby jeg kjenner, men noe er det :-) har heller nesten ikke mage til å være 22 uker i dag.

Hadde foranliggende sist og d var med nr2, kjente ingenting før uke 21... Men tok litt tid før jeg kjente sikkelig spark, ble litt dempet av morkaka... Men husker jeg kjente mest romstrering

Jeg har foranliggende og har kjent så si daglig siden 15+2 :) Den er veldig dyptliggende på fremre vegg så den ligger egentlig mer under enn fremfor :D

Jeg har foranliggende morkake. Kjenner tydelige bevegelser og spark samt hikking innimellom :)
Har kjent bevegelse siden uke 13.

Jeg har også foranliggende og kjenner bevegelse hver dag, men er mest romstering. Kjenner ingenting utenpå enda.

Hadde morkaka foran med førstemann og også nå, den gang kjente jeg spark fra ca uke 20 tror jeg, denne gangen dra ca uke 15.

Jeg kjenner spark av og til, er 20+1. Noen ganger kjenner jeg bare masse kitlinger og noen dager ingen ting

Spennende å høre hvor forskjellige vi er! Og godt å høre det dere andre også kaller for romstering, det gjør meg enda tryggere på hva som skjer i magen her ☺

Har også foranliggende morkake, og har ikke kjent tydelige spark enda, kun romsteringer. Er 20 uker i dag. Hadde det samme sist sv.skap også, og kjente spark sent..

Back
Topp