Pløsete, oppblåst og treg mage

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Overskriften sier sitt.
Jeg føler meg så oppblåst og blæ i magen om dagen. I tillegg har jeg blitt treg i magen til tross for at jeg tar bløtlagte linfrø hver kveld.
På ettermiddag og kveld ser magen min ut som jeg er halvvegs i graviditeten allerede!
Flere som har det slik?:hungover:
 
Overskriften sier sitt.
Jeg føler meg så oppblåst og blæ i magen om dagen. I tillegg har jeg blitt treg i magen til tross for at jeg tar bløtlagte linfrø hver kveld.
På ettermiddag og kveld ser magen min ut som jeg er halvvegs i graviditeten allerede!
Flere som har det slik?:hungover:

Jepp :shifty:

Føler meg stor og kvapsete og oppblåst om kvelden. Litt luftsmerter og tror jeg, ellers er det bare stikking i livmor? Er nok progesteronet som herjer rundt! Pluss at jeg er på hyttetur og drikker masse kullsyreholdig drikke og spiser godteri hver kveld!:angelic: Skal prøve å roe ned litt på godterispisinga nå som helga er over, se om det hjelper litt!
 
Jepp :shifty:

Føler meg stor og kvapsete og oppblåst om kvelden. Litt luftsmerter og tror jeg, ellers er det bare stikking i livmor? Er nok progesteronet som herjer rundt! Pluss at jeg er på hyttetur og drikker masse kullsyreholdig drikke og spiser godteri hver kveld!:angelic: Skal prøve å roe ned litt på godterispisinga nå som helga er over, se om det hjelper litt!

Godt og høre det ikke bare er meg. Føler meg helt forferdelig hver kveld.
Godteri og annen snacks har det blitt her og i helgen så håper magen roer seg litt utover uka :)
 
Jepp! Magen har vært grusom siste ukene, jeg er så oppblåst og hard i magen atte hjelp!
Snakket med legesekretæren om dette for jeg nevnte at jeg ikke turte "trykke" så hardt i fare for å trykke ut noe :laughing002 (Hu har vært igjennom x antall IVF forsøk, sånn i tilfelle noen stusset over at jeg pratet med hu om sånt :joyful:)
Fikk bare beskjed om at det er helt normalt og det er fordi tarmene svulmer opp :hungover:
 
Ja, jeg også! Veldig oppblåst, mye luft og treeeg mage. Plagsomt!
 
Veldig oppblåst her også :shifty: ser ut som jeg har lagt på meg, selv om vekta viser det samme :p
Plagsomt at buksene blir så stram og ubehagelig over magen.
 
Heldigvis ikke treg i magen, men er veldig veldig oppblåst ja. Orker ikke stramme bukser :rolleyes:
 
Jeg fikk faktisk med bukseknappen åpen og lang genser over på jobb i går :hilarious: Synes det er litt tidlig å ikke få igjen buksene, men alt skjer liksom litt tidlig denne gangen.
 
Jepp, helt likt her og.
 
Back
Topp