Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skulle støvsuge gulvet...men det ble til støvsuging, vasking av gulv og vegger og oppvasken...samt litt rydding.....tror ryggen nå har låst seg for evig og alltid! Hehe,jaja...får middagsbesøk imorgen, slepper ihvertfall å skjems! [:D]
Hehe[:D]
...måtte le da jeg så det utbruddet ja![:D]
..ja, er litt stolt selv og, men det verker som besatt i ryggen....og begynt å snike seg ned til hofta. Er litt sånn treg i avtrekkeren, men når jeg først setter igang, gir jeg meg ikke med det første!
...Hun kan godt vente med å komme til i januar ja! [;)]
...vi skal flytte om noen uker og helga begynte vi såvidt på å rydde opp i ting vi skal kaste.....kjørte til søppeldynga med 6 stappfulle søppelsekker idag tidlig! ...herrefré!...Hva er det vi har tatt vare på egentlig.....enda så er det minst ett lass til som skal på dynga....men det er større saker som databord,tv-benk, kjøkkenbord,teppe og en heil haug med andre ting!
ja, tror eg har gitt fra meg arbeidslysten idag....er helt tom....og bare lyst på mat......og det vil jeg ikke...er stor nok nå.....[:'(]
pyton dag gitt!
Men har sendt arbeidslysten videre....ta de som vil![:D]
jøsse meg da.. skikkelig flink alså!!
har hatt et par dager med slikt selv her, men tar gjerne resten av energien din så jeg blir færdig her[8D]
når er det du har termin??
Har termin 16.Januar....men syns ærlig talt at de kunne ha bommet med fire uker, sånn at hun kom snart![:D] ...etter den storrengjøringen igår, måtte gubben ta på meg skoene...ikke noe god i ryggen nei......føler meg som en blanding av hvalross og gås idag![:D]
....håper selvfølgelig at jeg går terminen ut og snuppa er frisk og fin....men innrømmer gladelig at jeg er lei til tider nå ja!
Når har du termin da? ...sortland... har hørt det, men glømt ut hvor det er?