Pjuh rodde den i land, ja!

Grete71

Forumet er livet
Plutselig spør hun ene kollegaen min om jeg er gravid siden jeg har slutta å røyke.... [8|]

"Jeg har ikke slutta å røyke. Jeg røykte i dag tidlig." svarte jeg da... [8D] "Prøver å slutte å røyke på jobb, så tar jeg det derfra". [8D]

Hun mente jeg ikke svarte HELT på spørsmålet, men så kom hun på at det jo er mange som lager bebis når de har ferie... [:D] Jaja, hun skulle bare visst, hun! Og fant ut at hun skulle spør igjen om noen uker. Så ble det ikke mer snakk om det! [:D]

Kjente det var såååååå nærme at jeg røpet meg..... [8|][8D] Men om så var, så gjør det jo ikke noe.... [:)]

Hehe, hun skulle bare visst ja[:D]

Jeg så ei høygravid jente som røyka her om dagen. Hadde så lyst til å stompe den røyken langt inn i øye hennes...[:@]

Er ikke så lett å slutte å røyke som VELDIG mange tror..... [&o][8|] Dessverre.....

Røyka selv hele svangerskapet sist, ikke mye, men røykte. Denne gangen skal jeg klare å slutte.

Nei det tror jeg nok. er nok noe av det samme som å kutte ut godteri? Det sliter jeg hvertfall med..[8D]

ORIGINAL: LineMerethe

Nei det tror jeg nok. er nok noe av det samme som å kutte ut godteri? Det sliter jeg hvertfall med..[8D]

Nettopp!!!! [8D] Og hvis du har det tilgjengelig, så frister det i hvert fall! Sa det så fint til hun der på jobb (vi har en regel om at når vi har vært i utlandet så MÅ vi ha godteri med på jobb...), at nå får hun se hvor vanskelig det er å slutte - da hun ikke klarte la vær å ta Marianne-drops....! [8D]

Jeg  var på Country Festivalen i Vinstra i sommer, og der var det oxo ei med veldig gravid mage som røyka.... Det var ikke det værste, neida hu var jaggu full å!!!!! Ja, full, type på skikkelig snurr!!!!!!!! Er DET mulig eller???????????????? En annen stakkar træler kanskje med å få, mens andre setter et liv på spill lixom!!!!!!!! [:@]

Back
Topp