Pizza?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er det lov å kose seg med en frossen pizza, eller er det helt fy fy?
Fikk så innmari lyst på noe junk food nå. Men er vel ikke akkurat det sunneste.
Skal, skal ikke? :-)

Vel... Jeg klarer IKKE alltid å holde den sunne linje... Sliter med altfor mye søt- og saltsug... Så.... Ja, av og til er lov :-)

Lovlig! ;)

Veldig lov! Jeg spiste grandiosa til middag i går og rester i dag... Hehe... Kan ikke si at matlysten er på topp, så da spiser jeg det jeg føler for.

Jeg unnet meg en burger på søndag og herreguuuuuud så deilig det var!! Synd at jeg har lyst på burger igjen i dag hehehehe ;)

Ja, unn deg pizza! Nå om dagen er det kvalmen som styrer, og jeg spiser det jeg har lyst på. Det nytter ikke å spise ting som ikke frister. Bedre å få i seg noe om det så er junkfood, enn å ikke spise i det hele tatt. Når kvalmen blir bedre, kommer jeg til å ta meg sammen, og være mere nøye på å spise riktig.

så lenge maten ikke er farlig for den lille. kan vi unne oss det meste egentlig.bare det ikke blir pizza vær dag liksom, noe jeg tviler på noen hadde orket. lev som før og kos deg.(så langt det går)

Takker for alle svar! :-)
Jeg spiste pizza med god samvittighet! Ikke alltid så mye som frister når man er kvalm, sulten, og vil ha mat med det samme. Hi hi! :-)

Frossen pizza og Mc Donalds er det som står øverst på min liste for tiden over det jeg har lyst på av mat :p
Har ikek hatt frossenpizza enda, men vi hadde Mc Donalds tidligere i uka. Mmmmm. Herlig. Det er lenge siden vi har spist. Og den milkshaken, jordbær. Knall god, og den dempet kvalmen :)
Hihi.
Jeg synes vi skal unne oss litt fy fy innimellom.
Kos dere jenter :D

Back
Topp