Var ute og spiste pizza med pepperoni og dårlig samvittighet nå.., vett det er trygt å spise på pizza men i hodet mitt fy mat, de hadde kun det eller spansk sinke eller oster som også er fy mat:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ute og spiste pizza med pepperoni og dårlig samvittighet nå.., vett det er trygt å spise på pizza men i hodet mitt fy mat, de hadde kun det eller spansk sinke eller oster som også er fy mat:/
Pepperoni på pizza er varmebehandlet! Så da er det ingen fare Det er rå spekskinke man skal unngå! Så du kan gi slipp på den dårlige samvittigheten
Ja jeg vett men har brent seg i hodet at det er fymat...
Ingen fare når det er varmebehandlet[emoji5] så ikke ha det på samvittigheten din!
Ja jeg vett det sånn egentlig men tankene sviver jo er var den varm nok osv.. gleder meg sånn til det er offsielt og jeg slipper å dekke over,,,
i helgen var vi i selskap og salat med fetaost, som endte meg tok litt midt inni salaten og ikke noe fetaost og turde ikke å spise mer,,, siden jeg var usikker om fetaosen var innenfor da jeg ikke kunne lese på pakken eller spørre da jeg ikke ville få mistanker... arg hater sånn... måtte 12 uker komme fort og kunne spørre høyt...
Ja, du får kanskje ha matportalens gravid-side tilgjengelig på mobil så du lett kan sjekke[emoji5] men fetaost fra glass skal være trygt å spise, da denne melken er pasteurisert! Så vet du til neste gang[emoji5] men definitivt enklere når man bare kan si at man er gravid og derfor holder seg unna noen ting[emoji1360]