Pizza med pepperoni?

Ja det håper jeg for det har jeg spist :)
 
Spiste faktisk ei skive med nyåpna salami her om dagen.. Var på lunsjbesøk, og det var det eneste alternativet, uten at jeg måtte forsvare meg.. Var veldig godt, men skal vente 32 uker til før neste gang :p
 
Ja, tror ikke det gjør noe siden det stekes :)
 
Jeg har spist pizza med pepperoni.. Og det var veeeldig godt ;)
 
Sniker fra August.. Gjør ingenting! Ville holdt meg borte fra vanlig salami mens du går gravid, men så lenge det varmebehandles, går det bra! :) Det er jo bare såå godt! Skal pakke salami med meg i fødebagen! Har holdt meg siden november nå :-(
 
Så lenge salamipakka er nyåpnet så er det ikje farlig, men er den ikke innen noen dager siden åpning ville jeg styrt unna men varmebehandla er helt trygt da de bakteriene dør over en viss temp
 
Jeg holdt meg helt unna med 1.mann og var lyrisk når jeg fikk brødskive med spekepølse på etter fødselen, men så fikk jeg høy feber og klarte ikke spise :p haha nedtur. Men tok det igjen den første tiden hjemme, makan til salamispising skal man lete lenge etter.
 
Åh, jeg og gleder meg som et barn til å kunne spise fårepølse, spekemat og ost (av typen brie osv)! Jeg kommer til å ha en tapasfest etter fødsel. Haha :D
 
Back
Topp