Pittelitt fostervann?

Livmorregnskap

Livmorregnskap
Idag sto jeg på badet og barberte leggene. Jeg bøyde meg ganske mye over magen for å komme til og plutselig rant det ut 1-2 spiseskjeer med noe blankt/hvitt vann fra sjeden. Er dette fostervann og bør jeg ringe noe sted for en sjekk? Ingen tegn på smerter eller mer vann. Dette skjedde for 3-4 timer siden.

Kan være tynn utflod også? Omtrent det samme skjedde meg i dag da jeg skulle gå i dusjen, men jeg har hatt veldig økt utflod siste tiden pga uvi da:-) Men jeg tok det hele med ro, siden det ikke lukta noe av det:-P

Det kan ha vært både litt urin eller utflod. Men hadde nok ringt Føden og hørt med de.
Hvordan gikk resten av dagen?

Idag sto jeg på badet og barberte leggene. Jeg bøyde meg ganske mye over magen for å komme til og plutselig rant det ut 1-2 spiseskjeer med noe blankt/hvitt vann fra sjeden. Er dette fostervann og bør jeg ringe noe sted for en sjekk? Ingen tegn på smerter eller mer vann. Dette skjedde for 3-4 timer siden.

Fikk du ringt føden? Håper resten av dagen din har gått greit :)

Ikke kommet noe mer, så tror nok det kan ha vært urin/utflod. Hvis det hadde vært fostervann hadde det nok kommet mer. Hvis jeg opplever det igjen ringer jeg med en gang.

Så bra det ikke er kommet mer. Rennende utflod er ikke uvanlig i sv.skap men samtidig kan du ringe jm evt p høre. Bedre å være på den sikkre siden :)

Back
Topp