Pitabrød

Snappis

Elsker forumet
Hva slags pitabrød bruker dere? Har kjøpt i butikken et par ganger, men de er jo så tørre at de detter fra hverandre?

Jeg synes de blir bedre om man varmer dem bare ett minutt i brødrister i stedet for stekovn... Det kan du jo prøve[:)]

De frosne... alle andre er altfor tørre.. Husker ikke merke i farten, men de blå posene som ligger i frysedisken er de eneste vi bruker.. de er gode[;)]

hatting?

hatting pitaene syns jeg er best[:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Definitivt!  [:D]

Flott$!$ $Da blir det hattin$g $pi$t$a til middag.

M$at$he$o vi$l$le $være med å skrive [;)][8D][;)]

ORIGINAL: Medea

[:)]

kjøper fra frysedisken... tar godt med vann på de inn i ovnen på rist og følger godt med på steiker

ORIGINAL: Snappis

Hva slags pitabrød bruker dere? Har kjøpt i butikken et par ganger, men de er jo så tørre at de detter fra hverandre?

ja det har jeg også opplevd noen ganger[:@]

Hatting, tror faktisk ikke vi har prøvd noen andre. [8D]

ORIGINAL: Ljiljana

De frosne... alle andre er altfor tørre.. Husker ikke merke i farten, men de blå posene som ligger i frysedisken er de eneste vi bruker.. de er gode[;)]
signerer!!

ORIGINAL: Medea

ORIGINAL: GuttemammaX2

bruker hatting sine (de frosne) de er kjempe gode. blir ikke tørre i det hele tatt... de som ligger i hylla (sammen med baguetter ol ) er ikke noe gode. de er tørre!!

ORIGINAL: Ljiljana

first price og varmer de 1min i micro!|

enig[:)]

Back
Topp