Pisst!!!!

Herregud så frekt, de kunne i det minste ha gitt beskjed!! Og hun som trodde du ikke kunne klare å holde bursdagsselskap fordi du var så ung[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]ååå,ble utrolig provosert nå, hadde blitt kjempesinna!!
Stakkars jenta di!! Håper hun koste seg litt allikevel!

uff så fælt for jenta di [:o]. utrolig umodent gjort av foreldre å ikke melde fra! respektløst, ærlig talt! noen eier bare ikke oppdragelse! synes dette er noe man burde ta opp på foreldremøte. det frister vel ikke akkurat til gjentakelse å be de samme jentene.. [:@]

Fy søren! nå blei jeg skikkelig provosert!!!! jeg hadde ringt alle foreldrene og bedt dem skamme seg!!! ærlig talt for noen respektløse foreldre! ...håper jenta di kozte seg tross alt da! [;)]

Fy fader ass! Blir skikkelig provosert av å lese sånt! [&:]Snakker om å oppdra unga sine a!! Ekkelt når man begynner å lure på om det er boikott og sånn... Ikke bry dere noe om dem!!

får helt vondt av å lese dette jeg.. helt utrolig at foreldrene ikke klarer å si i fra liksom.. stakkar jenta di.. [:@] utrolig dårlig gjort..

Herlighet, skjønner godt at du er sint jeg. Det er jo vanlig å gi beskjed dersom man ikke kommer. Foreldrene må jo ta litt ansvar vel!

Håper dattera di hadde en fin feiring med de jentene som var der allikevel!

Klem, M

Off...Fikk helt vondt nå [:(] håper hun hadde en fin dag.. til tross for tomme stoler *klem*

Back
Topp