Pircing

someeone

Gift med forumet
[:D]Dere som har pircinger i puppen eller i navvelen,
Har dere tatt den ut enda ? eller skal dere vente ?
Er i mitt nysjerrige hjørne i dag

Hadde i puppen :) men har tatt den ut :)) og har i navelen, men har den i enda :p venter til etter sommeren med å ta den ut :)

Jeg har tatt ut den jeg har i navlen allerede fordi det gjorde venninnen min ganske tidlig, nå er hun i 8 måned, og arret ble ikke strekt ut så stygt=) Så best å være på den sikre siden =)[:)]

Har også tatt min ut,
fordi jeg vill ikke at hullet skal revne [:-]

ORIGINAL: Someeone

Har også tatt min ut,
fordi jeg vill ikke at hullet skal revne [:-]

Revne??[:-] Åh guuud, nå ble jeg nervøs!!!

hadde i begge begge brystene, men tok de ut så fort jeg fant ut at jeg var gravid, kjenner ei som ventet litt lenge før hun tok den ut og ungen drukna nesten når hun ammet. så håper det gror litt igjen :p

navlen gidder jeg ikke å ta ut ennå

Å, kunne ikke hatt piercing er altfor pingle[8D]

Har i navlen, ikke tatt den ut enda[;)] hadde den i ganske lenge sist gang, helt til magen begynte å bli ganske stor, da var det ubehagelig med den piercingen som tok inni overalt[8D][8D]

Satte den inn igjen når jeg hjem fra sykehuset etter fødselen[:)] Den ser helt lik ut som før[:)]

Tok den ut i 6.måned ved forrige svangerskap, for da begynte det å bli irritabelt... revnet ikke, og ser like fint ut, men klarte ikke å få den i hullet uten videre etter fødselen av uviss grunn, så har ikke satt i smykket igjen... kommer til å gjøre det etter denne fødselen tenker jeg [;)]

Forøvrig skrives det piercing [8D]

tok den ut ved første svangerskap og har enda ikke satt den i igjen [8D] (i navlen altså)

Back
Topp