Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Himmelblå
Kom akkurat derrifra i kveld..
Går på babysvømming der hver mandag vi.
Fredrik storkoser seg ihvertfall!!! [:)][:)][:)]
ORIGINAL: *aischa*
Kom akkurat derrifra i kveld..
Går på babysvømming der hver mandag vi.
Fredrik storkoser seg ihvertfall!!! [:)][:)][:)]
babysvømming hadde jeg tenkt å melde oss på, men det er da så sent på dagen!! lille her får kveldsstellet sitt kl. 1800 og er i seng til 1900, så jeg ser for meg at vi blir å klusse med rutiner og får en veldig trøtt og sur baby å ha med å gjøre.. derfor har jeg lyst å prøve sånn mor og barn vann, men går det greit å dra alene trur du? hvor gjør du av Fredrik når du dusjer for eksempel..?
Ja, er litt seint. Begynner kl 17.30. Men vi tar med nattdrakt, og tar på han etter dusjing. Går greit det[:)]
Går greit å dra alene ja.
Her er det sambo som har Fredrik i garderoben. Han tar med bilstolen inn, og legger først et engangs stelleunderlag oppå den, så handuk. Fredrik sitter i bilstolen før og etter dusjing. Tar med bilstolen i dusj rommet. Ser det er flere som gjør det samme. Og stellebord er det der:)
Virker veldig greit det mor barn svømming da. Men vi tok babysvømming, da det var sambo som hadde så lyst til det. Han jobber jo på dagtid ellers...
Mulig jeg og Fredrik kommer til å dra på mor barn svøm til høsten[:)]