*LC* Gift med forumet 22 Apr 2012 #1 Noen som har sett den? Regner med at dere har hatt med noen små - hvordan synes de den var? Har en på 5, og lurer på om vi skal se den i dag.
Noen som har sett den? Regner med at dere har hatt med noen små - hvordan synes de den var? Har en på 5, og lurer på om vi skal se den i dag.
Lykke-Li Forelsket i forumet 22 Apr 2012 #2 Haha, trodde du mente filmen "Pirates".. Ville i grunnen ikke anbefale den til småttiser..
*LC* Gift med forumet 22 Apr 2012 #3 Lykke-Li skrev: Haha, trodde du mente filmen "Pirates".. Ville i grunnen ikke anbefale den til småttiser.. He he....nei du, den venter vi maaaage år til:).
Lykke-Li skrev: Haha, trodde du mente filmen "Pirates".. Ville i grunnen ikke anbefale den til småttiser.. He he....nei du, den venter vi maaaage år til:).
Tøsa! Gift med forumet 22 Apr 2012 #4 Skal laste den ned ja, men drar ikke med meg en på 3 og en på 4 på kino med 7-årsgrense.
T Tamita<3 Glad i forumet 22 Apr 2012 #5 jeg var på kino og så den i påska med 2 nevøer, en på 5 og andre på 7, og sønnen min som er 3 år. han syns den var ganske så morsom.
jeg var på kino og så den i påska med 2 nevøer, en på 5 og andre på 7, og sønnen min som er 3 år. han syns den var ganske så morsom.
Dollface Forumet er livet VIP 22 Apr 2012 #6 jeg har lyst til å se den, og T hadde lyst å se den.. men så ombestemte han seg.. det hadde igrunn vært en fin ting å gjøre i dag... hmmm...
jeg har lyst til å se den, og T hadde lyst å se den.. men så ombestemte han seg.. det hadde igrunn vært en fin ting å gjøre i dag... hmmm...
2x 24November Forumet er livet VIP 22 Apr 2012 #7 Linus har vært på kino og sett den. Han er 3 år. Han elsket den, og ser den hjemme på pc-en flere ganger i uka. han elsker alt med pirater.
Linus har vært på kino og sett den. Han er 3 år. Han elsket den, og ser den hjemme på pc-en flere ganger i uka. han elsker alt med pirater.