Pinnsvin!!! Dyttehjelp!

Julie*Lucas

Forumet er livet
Noen som har et pinnsvin-kosedyr fra Ikea? Følger også med et babypinnsvin. Vår sønn elsker dette pinnsvinet, og vi skulle gjerne hatt noen ekstra liggende, og når har Ikea desverre sluttet å selge de[:(] Så hvis noen har et liggende vil jeg gjerne kjøpe det!! På forhånd takk!

[:)]

Opp

yngste gutten min kjøpte til babyen vår for ca en mnd siden i Åsane. Er de helt tomme? Han passer godt på denne, så tror ikke han vil gi den bort. Gler seg skikkelig til han skal gi den til babyen[:)]
Du kan jo høre med andre IKEA butikker, for de sender jo små ting i posten

kan nok ikke hjelpe.... har bare ett pinnsvin, og det er ikke fra IKEA[8|]

ORIGINAL: Lois Lane

yngste gutten min kjøpte til babyen vår for ca en mnd siden i Åsane. Er de helt tomme? Han passer godt på denne, så tror ikke han vil gi den bort. Gler seg skikkelig til han skal gi den til babyen[:)]
Du kan jo høre med andre IKEA butikker, for de sender jo små ting i posten

Ja, de var helt tomme[:(] Får ta å ringe Ikea i de andre byene

synes tydelig jeg så en haug av dem på leangen når jeg var der jeg[:)]

hei, vi har de, kjøpte de når jeg venta førstemann, for jeg syns de var så søte. har egentlig ikke så vedlig lyst å selge de, men er det krise, hjelper jeg deg sef! men en kompis av meg fikk tilsendt fra sverige når guttungen hans mistet et kosedyr de hadde sluttet å selge i norge. (fikk det til og med gratis)

men send meg en pm om du absolutt ikke får tak i flere, oki?[:)][:)]

ORIGINAL: ROFLMAO!

synes tydelig jeg så en haug av dem på leangen når jeg var der jeg[:)]

Er det lenge siden du var der?

ORIGINAL: lykkeligmamman

hei, vi har de, kjøpte de når jeg venta førstemann, for jeg syns de var så søte. har egentlig ikke så vedlig lyst å selge de, men er det krise, hjelper jeg deg sef! men en kompis av meg fikk tilsendt fra sverige når guttungen hans mistet et kosedyr de hadde sluttet å selge i norge. (fikk det til og med gratis)

Hehe, jeg skal det. Men klarer nok å få tak i satser jeg på! Tusen takk for hjelpen[:)]

ORIGINAL: Julie*Lucas

Hehe, jeg skal det. Men klarer nok å få tak i satser jeg på! Tusen takk for hjelpen[:)]

flottings:) men blir det kriiiiise, skal vi heller gi slipp:p

ORIGINAL: Julie*Lucas

flottings:) men blir det kriiiiise, skal vi heller gi slipp:p

Tusen takk, skal evnt. gi deg en lyd jeg!

Opp med seg [:)]

[:)]

Back
Topp