Pinnekjøtt

Jeg bare håperhåperhåper at smaksløkene er friske igjen og at matlysten og magemålet er på plass før jul. Nå blir jeg mett av en halv kjøttkake liksom :p kommer til å bli såååå skuffa om jeg ikke kan spise masse pinnekjøtt og kålrabistappe! Ikke for det, vet ikke hvor vi feirer jul i år enda, er vi hos svigers serveres det kalkun på julaften.............

Jeg gleder meg max til pinnekjøtt på julaften!:D:greet008
Håper på en tjuvstart i adventstiden også... ;)
At jeg kan spise pinnekjøtt er selve redningen på jula i år siden jeg må la fenalåret ligge.... :(

Jeg bare håperhåperhåper at smaksløkene er friske igjen og at matlysten og magemålet er på plass før jul. Nå blir jeg mett av en halv kjøttkake liksom :p kommer til å bli såååå skuffa om jeg ikke kan spise masse pinnekjøtt og kålrabistappe! Ikke for det, vet ikke hvor vi feirer jul i år enda, er vi hos svigers serveres det kalkun på julaften.............
Her ble det tre forsyninger gitt! Jeg har tydeligvis kjempestor plass nedi der!

Her ble det tre forsyninger gitt! Jeg har tydeligvis kjempestor plass nedi der!
Haha, jeg håper på det til jul! Nå er jeg jo mett bare av å se på maten omtrent :p uvant da jeg alltid har vært storspist før.

Mmmmm pinnekjøtt :) skal feire jul hos svigers i år men heldigvis er det både ribbe og pinnekjøtt der.. Som utflytta vestlending blir det ikkje jul uten pinnekjøtt <3

Åh, som jeg gleder meg til julaften og ribbemiddagen! :D
Ikke mye som skal til før jeg blir mett, men siden vi er hos mamma og pappa så kan jeg ta meg to og tre runder mat før vi skal hjem igjen jeg :p evig ved middagsbordet! :p

Back
Topp