pinlig!

metlo

Forelsket i forumet
Var hos doktoren i dag:) sporte henne om hun ikke skulle teste urinen jeg hadde med meg, så spør hun meg om jeg hadde tatt hjemme test, så sa jeg piinligt at jeg hadde tatt 7:P så ser hu på meg å ler "da er du garantert gravid jenta mi" haha, kan tru jeg ble rød da!! 

skulle også få time til tidlig ul GRATIS siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, siden mensen min sist var veldig uvanlig fra mensen min til vanligt:) happy happy happy
håper dette går bra å at jeg får en baby i armene om 8 månader<3

emoticon helt normalt! Jeg har tatt 5.....
Når skal du på tidlig UL?
Jeg tenkte å ringe jordmoren og spørre om hun kan skjekke meg tidlig og, 6 uker eller noe??
Tror hun gjør det siden jeg har mistet 2 ganger.

vet ikke når jeg skal på ul, jeg skulle få brev, men rekner med det ikke tar så lang tid:) håper vertfall!! trur jeg er 4 uker på vei, men er ikke helt sikker:) håper bare testene fra billigtester.no er korekte, ser det er en jente her inne som har tatt 8 tester og fått positivt på alle og så tatt en cb, å fått negativt..de hun tok var fra lavpris tester.com da... de jeg har tatt er fra billigtester:) håper bare jeg er gravid:)

billigtester.no er helt greit, ser mine tester (bilder), aldri fått en feil en der.
Bare bruk dem på riktig måte. leg ut bilder på tråden da :)

kan legge ut bilde når jeg får bildene inn på dataen:) har tatt den digitale til clear blue me uke indikator nettopp, den viste 2-3, vilke som betyr, 4-5 uker på vei:) men sier ikke det til doktoren når jeg kan få gratis ul om noen uker:) hihi

Back
Topp