• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Pinlig spørsmål...

Vossataus

Flørter med forumet
Når jeg og mannen har kost med hverandre, ikke samleie men vi fikk orgasme begge to (rødmer)
Etter et par timer begynte jeg å få rosa utflod, og så kom det blod. Ikke mye men på papiret etter jeg har vært på toalettet.
Er det normalt å blø pga orgasme? Det har skjedd de to siste gangene.
Jeg tør ikke ha samleie pga dette. :-/

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Når jeg og mannen har kost med hverandre, ikke samleie men vi fikk orgasme begge to (rødmer)
Etter et par timer begynte jeg å få rosa utflod, og så kom det blod. Ikke mye men på papiret etter jeg har vært på toalettet.
Er det normalt å blø pga orgasme? Det har skjedd de to siste gangene.
Jeg tør ikke ha samleie pga dette. :-/

Dersom kosingen innebærer feks fingrer i skjeden, kan de jo ha rispet litt opp..?Du har jo tynne slimhinner og mye blod i området mens du er gravid :) det er helt sikkert ufarlig!

Dersom kosingen innebærer feks fingrer i skjeden, kan de jo ha rispet litt opp..?Du har jo tynne slimhinner og mye blod i området mens du er gravid :) det er helt sikkert ufarlig!

En liten finger lurte seg vel inn. (Pinlig)

En liten finger lurte seg vel inn. (Pinlig)

Hehe, søta! Tror ikke det er noen her inne som ikke har hatt sex minst en gang ;) ingenting er pinlig! Kos dere videre! Jeg hadde vært mer bekymret om du så blodspor etter å ha tørrjukka med klærne på og fingrene av fatet!! ;)

Hehe, søta! Tror ikke det er noen her inne som ikke har hatt sex minst en gang ;) ingenting er pinlig! Kos dere videre! Jeg hadde vært mer bekymret om du så blodspor etter å ha tørrjukka med klærne på og fingrene av fatet!! ;)

Hahahaha!!
Takk! Nå fikk jeg meg en god latter og typen ser rart på meg. :p

• Liker
Reactions: cs7
Skulle vel godt gjøres å være på et terminforum uten at noen hadde hatt sex ;)

-Appen

Etter at vi hadde sex så kunne æ se litt blod... Men det va ikke mye... Ikke kom det mer...
Hehe, men fy det va godt ;)

Du har MASSE blod i vevet nedentil når du går gravid, selv på helt tidlig stadiet, så det er helt normalt å finne litt blod etter man har kost seg. Noen blør også lettere enn andre, så ikke tenk på det du :) Dere kan bare ha samleie og kose dere, det er ikke farlig for babyen i normale svangerskap ;)

Back
Topp