pinlig spørsmål

sparkling

Forelsket i forumet
Litt personlig og pinlig, men pør likevel.
Ikke hver gang, men innimellom når jeg og mannen har hatt sex så får jeg noen voldsomme muskelsammentrekninger inni kjeden. er forferdelig ubehagelig og jeg går med det ganske lenge etterpå. Noen som har opplevd det samme?

Jepp,utrolig plagsomt!

Seeeeeex? Ordet hørtes kjent ut, men klarer ikke helt og plassere det. :p

LilleBurugla, hmmm.. Hva var det for noe igjen? :p

Her er det iallefall total tørke, for jeg begynner å grine hver gang han skal inni meg... Er litt vondt å ha sex for tiden, så her får mannen ingenting. :p

Jeg fikk slike før jeg ble gravid, var ikke så ofte, men avogtil.. men, nå er det total tørke på det område :p

Litt personlig og pinlig, men pør likevel.
Ikke hver gang, men innimellom når jeg og mannen har hatt sex så får jeg noen voldsomme muskelsammentrekninger inni kjeden. er forferdelig ubehagelig og jeg går med det ganske lenge etterpå. Noen som har opplevd det samme?

Ja, jeg kjenner det igjen. Pleier å hjelpe å ta en varm dusj og rette dusjstrålen mot nederste del av magen for så å slappe godt av. Dette gjør jeg, gjerne med mannen med etter sex. Kos og avslappende samtidig. :)

Ja, jeg kjenner det igjen. Pleier å hjelpe å ta en varm dusj og rette dusjstrålen mot nederste del av magen for så å slappe godt av. Dette gjør jeg, gjerne med mannen med etter sex. Kos og avslappende samtidig. :)
ingen dum idè, det skal jeg prøve neste gang :) takk for tips :)

Back
Topp