Pinlig historie

silke

Gift med forumet
Som noen av dere vet så er jeg selvstendig næringsdrivende, har et firma som driver med bolig styling.
I denne forbindelse hadde jeg et hjemme besøk i dag. Skulle se på noen rom som skulle pusses opp. Iallefall.... Rett forran ingangs døren lå en stål tråd jeg klarte å tråkke opp i. (magen tar jo all utsikt i den retning). Dette resulterte i tre lange flenger på fot..... som sil blødde[&:].
Jeg er serriøst pysete når det kommer til blod og svimer av bare av lukta.... Jeg klarte å vakle meg bort til børa å fikk ringt på.

Da denne søte damen åpnet fikk hun sikkert sjokk... Der møtte nemeli jeg henne...Høy gravig, med blødene fot, på grensa til å miste bevistheten... [:D] Klarte å si hvem jeg var og hva som hadde skjedd. Hun var kjempe søt, sendte meg inn på badet med alt muli av "vont i foten" ting... Da jeg var ferdig sjanglet jeg meg ut og inn i stua der hun satt å ventet på meg ..
Pokker så pinli. Skal jo liksom være profisjonell.

oi oi oi!!! [:D]
Veit kordan du har d, æ tåle heller ikkje synet av blod... [:'(]

hehe.. må bare le litt jeg..
huff.. "blåser på"

ORIGINAL: monicola

Unnskyld at jeg ler .... [:D][:D][:D]

Går det bra med deg nå da? Bortsett fra litt såret stolthet?

Denne passet for meg [:D]

Medlidenhet funker altid bra[:D]

Var ikke akurat høy i hatten der jeg hinket meg inn i stuen. Prøvde å klage til mannen, men han syntes jeg bare var pysete...hmmf han har kanskje litt rett....

Jada det går fint med foten...Fått noen fine plaster[;)] Var faktisk fryyykteli vondt. Men tenkte mest på å ikke svime av [&:]

Gikk faktisk mange timer før jeg ble meg selv igjenn. Rart det der..

Har sprøyte skrekk og[:D] Så her kommer en liten historie til...

Ganske trist historie faktisk. Jeg hadde svulst i brøstet og skulle oppererest. Alt gikk bra, alle var hyggelige, Marco var da bare to mnd, men fikk være inne hos meg til de skulle trille meg til opperasjons salen. Det var fint. Jeg hadde fått noe beroligende for jeg var jo litt anken. Vel nede skulle de sette veneflon i handen min. Rellativt ned dopet kom sykesøster med en NÅL...[&:]

Jeg ble helt utav meg, sykesøster fikk angst. Tilkaldte over syk. Jeg laget vist litt leven så der kom den ene legen etter den andre der alle skulle berolige meg med at opperasjonen kom til å gå fint[:@]

Men det var jo ikke det jeg var redd for... Sykesøster nær hvisket at det var nålen jeg var redd. Plutseli så syntes de ikke så synd på meg mere[&:]

Hmmf, har man angst for nåler så har man det...[:D]

Joda helt fint. Ammet Marco i et å etter det, er jo frykteli sta.... Må si det var noe til søl... Du skjønner at såret ville ikke gro så lenge det var melk i brøstet, da melken fant en enklere vei ut..... (gjennon såret)[&:] En smule upraktisk[:D]

Etter amming og styr fikk jeg rekonstruert brøstet (for de måtte ta bort en del).

Men nå er alt bra[:D]

huffda,hørtes ikke særlig godt ut[8|]

Noen får alt silke - får håpe foten blir bedre - og damen du besøkte forstod sikkert at det var vondt, så det synes jeg ikke du skal tenke på. Ikke fullt så hyggelig den andre historien, men om alt er bra nå kan vi vel flire litt av at puppen lakk melk i flere retninger.. ikke lett med ammeinnlegg da tenker jeg[;)]

Håper det går godt med foten din. ta godt vare på den [:)]

Foten ble forsvarli plastret. Ser heise ut med alt de plaster... Er nok ikke så ille, bare jeg som hyler ulv ulv når jeg ser blod.

Og Lenemor ja måtte finne kreative løsninger når puppen lakk som en sil[:D] Ganske spess det der. Viste ikke at det gikk ann en gang jeg, faktisk ikke hørt om det før hell. Marco ble litt forvirret da det ble så mye melk over alt. Hi hi fikk noen serdeles fornøyelige blikk fra den kanten. Men såret grodde helt fint utroli nok[;)]

Alt endte godt, så nå kan en se tilbake å flire av seg selv....

uff begynte å le jeg nå... er dessverre litt skadefro av meg eller hva det heter [&:]
Går det bra med foten din da?? hørtes jo forferdelig vondt ut...

Æsj, æsj!

Høres ikke bra ut...enda godt at du ikke besvimte der ute på gangen. Ser for meg at dama der inne hørte et dunk, og fant deg utenfor...tenk deg det sjokket!

Glad for at det gikk bra med deg...skjønner at det var litt pinlig, men hun skjønte nok godt at du hadde skadet deg.

God bedring!

Klem, M

Huff da, må nesten le litt også, ikke vondt ment da[:D][:D]

Håper det går bedre nåda, var jo en snill dame da som hjalp deg og ordne på foten[:)]

Back
Topp