Pinkstuff

pebbles

Gift med forumet
Gratulerer så mye med svangerskapet! Du gir oss prøverne håp!
 
GRATULERER SÅ MYE


klem[:)]
 
Tusen takk, dere!
Det føles helt uvirkelig - testet svakt postitivt tidligere i uken, men torde ikke tro på det... Heldigvis var det sant!

Jeg var jo helt overbevist om at jeg ikke hadde hatt eggløsning denne måneden, og ettersom jeg ikke hadde noen "tegn" heller, så var jeg ikke så "ivrig" etter å teste eller kjenne etter symptomer etc. og innstilt meg egentlig bare på å vente til neste prøveperiode - men da jeg ikke fikk mensen på forventet dag, ble jeg ganske så nysgjerrig, kan du si.....! [:)]

Så det er kanskje noe i dette med å ikke fundere for mye på ting - IKKE AT DET ER LETT, ALTSÅ, DET VET JEG GODT - men det gjør kanskje kroppen mer mottagelig, mindre stresset?

jeg håper så inderlig at dette går bra, og ønsker alt det beste til dere alle!

Pinkstuff
 
Ja, for du fikk vel heller ikke positive el tester denne mnd, pinkstuff? Husker vi snakka om det her på forumet...

Dette går helt sikkert bra, pinkstuff[:)] Ønsker deg masse lykke til... Nyt tiden som
gravid[:)] Om 9 måneder er du MAMMA[:D]
 
Så MORO!!! Gratulerer!!! [:D] Det er så artig å høre når det går bra! Ei venninne av meg som har to barn, fortalte at hun tok en hjemmetest med nr 2, der hun bare la fra seg testen, for den viste bare ett blå strek, ingen rød strek. Men da hun senere på dagen skulle hive den, oppdaget hun et SVAKT lyserødt strek. Dette lyserødet streket ble til en nydelig liten gutt som nå er 8 mnd.. [:D]

mange klemmer
 
[:D]Gratulerer med den lille bebisen i magen din!!![:D]
 
Gratulerer så mye "klem"
 
Tusen takk for så mange gode ønsker! [:)]

Ja, Sollise, det var sånn at jeg bare hadde noen få el-tester, så de rakk ikke til hele testeperioden. Men ettersom jeg ikke følte noen fysiske tegn på eggløsning (som jeg vanligvis kjenner) ble jeg ganske sikker på at el ikke hadde skjedd denne gang... men den må ha kommet rett etter den perioden jeg testa... Eller før!?! Det skal visst ikke være lett, det der!


Om ni måneder er jeg mamma, sier du Sollise, ...hm... Det høres veldig rart ut, og litt skummelt..... Men veldig fint, og!!!!!
Snart skjer det for dere, og!

[:D]
 
He, he...[:D] Har tenkt samme tanken om at det kan være en snill gutt!

Vi får se hvem det er som kommer etterhvert...
 
Gratulerer pinkstuff!!

Koselig at du nå har et barn i magen. Tenk så koselig det skal bli framover da!

Vi andre får kryssefingrene så lenge. Jeg fikk mensen i dag, og må da vente en stund før jeg begynner m skikkelig prøveperider. Mannen vil gjerne vente noen måneder, [:(]snufs!!

men, men, lykke til framover. Gleder meg til å høre hvordan du har det som gravid!!
 
Da kommer det nok en spire i magen din neste prøveperiode, monicababe[;)]
 
Tusen takk for oppmuntringen Sollise..

Krysser fingrene for at du blir gravid denne prøveperioden...

Ha en fin lørdag så lenge!!
 
Tusen takk, monicababe... Skal vi si det sånn at jeg får til spiren nå da, slik at da den er vel inni magen min, så krysser jeg alt jeg har for deg?!?[;)]

Ha 1 fortsatt god lørdagskveld[:)] Nyter tiden som nygift du?

Klem
 
jeg koser meg som nygift ja...

I dag skal vi ha gjester. Deilig å tenke på noe annet enn at den dumme tanta kom i dag![:@]

Du har sikkert en spire allerede. Gleder meg til å følge med framover.

Kos deg i kveld!!
 
Følger med på deg jeg også[;)] Vi fortjener en liten en vi nå, synes jeg[:)]

Kos deg i dag...

Klem[:)]
 
gratulerer så mye.så koselig!

lykke til videre å kos deg med den kommende magen,[:D]
 
Hei på deg.
Flott at det var din tur nå!
GRATULERER MASSE MED VOKSENDE MAGE.[:D][:D][:D]
 
Gratulerer så mye med spiren [:D] Klemmer fra meg [:)]
 
[:D][:D][:D]GRATULERER[:D][:D][:D]
 
Back
Topp