Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hissigproppenJohooo... mener å ha sett di i Norge - å lurer på om ikke det var rema 1000 stormarked...? MÅ HA NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F*** nå fikk jeg lyst på det også!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Tror ikke det er noe du får kjøpt annet sted enn tax free og utlandet gitt..
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: hissigproppenJohooo... mener å ha sett di i Norge - å lurer på om ikke det var rema 1000 stormarked...? MÅ HA NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ORIGINAL: hissigproppenSambo er i Oslo nå, å kommer ikke hjem føre sent, men han skulle se der inne... *sukk*
Jeg har ALDRI sett det i Norge [:(][:(][:(]
Si i fra hvor du får kjøpt evt!
Jeg hadde sååååå lyst på gule lakris smurfepastiller en stund, og de har jo gått ut av produksjon [:@]
ORIGINAL: *charlie*Bor du langt unna da? har bil jeg [8D] ååååååååå har sååå lyst på, å jeg som var i sverige i dag å greier[:'(]
Jeg tror heller ikke de selger de i Norge, men jeg har en boks liggenede. Kan sende til dere[;)] Det er bare til å løpe på butikken å se om det fins noe tilsvarende. Hvis man først har fått noe på hjernen er det vanskelig å tenke på noe annet
ORIGINAL: VilSåGjerne*fnis* kanke gjøre det da.... Kommer jo til å føle meg som en tigger, tigger goderi på BV lissom... [&:][8D] Men tusen takk for tanken [:D]
ORIGINAL: *charlie*Bor du langt unna da? har bil jeg [8D] ååååååååå har sååå lyst på, å jeg som var i sverige i dag å greier[:'(]
Jeg tror heller ikke de selger de i Norge, men jeg har en boks liggenede. Kan sende til dere[;)] Det er bare til å løpe på butikken å se om det fins noe tilsvarende. Hvis man først har fått noe på hjernen er det vanskelig å tenke på noe annet
hihi[:D] stakkars du
men du? send meg adressen på pm så skal eg sende deg en boks eg. for eg e hekta på sånne så eg har i skapet mitt,og tror du trenger de mere enn ka eg gjør[:D] eg tuller ikke no altså,eg sender til deg vist eg får adressen[:D]