Pingvin salt lakrits Kjøpe i Norge?

talata

Forumet er livet
Sukkertøy - jeg kommer snart te å drepe noen hvis ikke jeg får noen, å det fikk jeg seff lyst på etter å ha vært i sverige..

Hvilke butikker har den plastikkboksen i Norge?

F*** nå fikk jeg lyst på det også!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Tror ikke det er noe du får kjøpt annet sted enn tax free og utlandet gitt..

ORIGINAL: hissigproppen

Johooo... mener å ha sett di i Norge - å lurer på om ikke det var rema 1000 stormarked...? MÅ HA NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: talata

Johooo... mener å ha sett di i Norge - å lurer på om ikke det var rema 1000 stormarked...? MÅ HA NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ALDRI sett det i Norge [:(][:(][:(]
Si i fra hvor du får kjøpt evt!

Jeg hadde sååååå lyst på gule lakris smurfepastiller en stund, og de har jo gått ut av produksjon [:@]

Jeg har ALDRI sett det i Norge [:(][:(][:(]
Si i fra hvor du får kjøpt evt!

Jeg hadde sååååå lyst på gule lakris smurfepastiller en stund, og de har jo gått ut av produksjon [:@]
Sambo er i Oslo nå, å kommer ikke hjem føre sent, men han skulle se der inne... *sukk*

ORIGINAL: *charlie*

Jeg tror heller ikke de selger de i Norge, men jeg har en boks liggenede. Kan sende til dere[;)] Det er bare til å løpe på butikken å se om det fins noe tilsvarende. Hvis man først har fått noe på hjernen er det vanskelig å tenke på noe annet
Bor du langt unna da? har bil jeg [8D] ååååååååå har sååå lyst på, å jeg som var i sverige i dag å greier[:'(]

Tror det bare er i utlandet eller tax free, jeg har ihvertfall ikke sett de i norge før. Hadde jeg sett de, hadde jeg vist hvor, for de er bare kjempe gode, handler de hver gang jeg er et sted hvor de selger de [:)]

husk at man får høyt blodtrykk av lakris.....

((og det er lakserende)ihvertfall i mitt tilfelle)

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: *charlie*

Jeg tror heller ikke de selger de i Norge, men jeg har en boks liggenede. Kan sende til dere[;)] Det er bare til å løpe på butikken å se om det fins noe tilsvarende. Hvis man først har fått noe på hjernen er det vanskelig å tenke på noe annet
Bor du langt unna da? har bil jeg [8D] ååååååååå har sååå lyst på, å jeg som var i sverige i dag å greier[:'(]

hihi[:D] stakkars du

men du? send meg adressen på pm så skal eg sende deg en boks eg. for eg e hekta på sånne så eg har i skapet mitt,og tror du trenger de mere enn ka eg gjør[:D] eg tuller ikke no altså,eg sender til deg vist eg får adressen[:D]
*fnis* kanke gjøre det da.... Kommer jo til å føle meg som en tigger, tigger goderi på BV lissom... [&:][8D] Men tusen takk for tanken [:D]

Hvis det er den hvite runde boksen med rødt lokk så har jeg sett den på Europris!
Håper du finner! [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

Hvis det er den hvite runde boksen med rødt lokk så har jeg sett den på Europris!
Håper du finner! [:D]
ååååå ja europris ja.. det er der jeg har sett dem... tuuuusen takk [:D]

ORIGINAL: Linda29

*ser for meg talata nå.. lakris gal* [:D]
ha ha du skulle sett meg for 10 min siden, når jeg faktisk var på vei te sverige igjen for å kjøpe, å fant ut at sambo har kortet mitt[&o][&o] *finnenoenådrepe*

Hahahahahahahahaha.. Bra du ikke bor så langt unna sverige da [8D]
Men de er kanon gode de der.. Fikk lyst på jeg og nå så jeg måtte finne salta mini kulor istedenfor [:-]

Jeg har ikke noe som ligner salt lakrits i det hele tatt i hus jeg [&o][&o][&o] Spørt sambo om ikke han bare kan reise fra hele hockey kampen (han er vakt) men det gikk visst ikke [:'(][:'(][:@]

*sender litt lakris smak til snuppa og håper det hjelper til sambo kommer hjem igjen* [:D]

*sender litt lakris smak til snuppa og håper det hjelper til sambo kommer hjem igjen* [:D]
snill du [:D] Thea takker visst oxo [:)]

Ahhhh, skjønne lille Thea   
hi hi ho sparka te i det jeg trykka send[:D]

Back
Topp