Pilleslutt og gravid uten blødning.. hvordan finne ut termindato?

Mintybreeze31

Andre møte med forumet
jeg sluttet på pillene onsdag 18 april og testet i dag positivt både på vanlig test og ukesindikator (2-3). Hvordan kan jeg finne ut når jeg ble gravid når jeg ikke har noe blødning å gå etter? Noen som har opplevd lignende?

Takk for svar ☺️

Jeg ville tenkt at dagen du sluttet på P-pillene var første dag i siste mens. Tipper du fikk eggløsning rundt 2 mai og da er du ca 4+1/2/3. Termin som meg 26/27 januar. Det passer med 2-3 på ukesindikatoren dog er den litt usikker.

Takk for svar ☺️ Jeg tok en test for 1 uke siden og den var negativ. Tok 2 tester i går, begge var sterke og tok en nå nettopp. Synes bare det var så rart at den i forrige uke slo ut negativ, mens de jeg tar på dag / etm nå blir sterkt positiv.

Var det planlagt hos deg? ☺️

Jeg ville tenkt at dagen du sluttet på P-pillene var første dag i siste mens. Tipper du fikk eggløsning rundt 2 mai og da er du ca 4+1/2/3. Termin som meg 26/27 januar. Det passer med 2-3 på ukesindikatoren dog er den litt usikker.

Takk for svar ☺️ Jeg tok en test for 1 uke siden og den var negativ. Tok 2 tester i går, begge var sterke og tok en nå nettopp. Synes bare det var så rart at den i forrige uke slo ut negativ, mens de jeg tar på dag / etm nå blir sterkt positiv.

Var det planlagt hos deg? ☺️

En uke er ganske mye i starten når det gjelder hcg, så de tkan nok stemme ganske greit at du er rundt 4 uker nå :) pluss/minus!
En tidlig ultralyd kan gi god indikasjon på hvor langt du er på vei, siden de utvikler seg likt så tidlig :)

Takk for svar [emoji5] Jeg tok en test for 1 uke siden og den var negativ. Tok 2 tester i går, begge var sterke og tok en nå nettopp. Synes bare det var så rart at den i forrige uke slo ut negativ, mens de jeg tar på dag / etm nå blir sterkt positiv.

Var det planlagt hos deg? [emoji5]

Ja helt planlagt :)

Jeg har også vanskeligheter med å beregne termin pga håpløs syklus. Mangler en eggleder, og kan ha syklus alt fra 16-50 dager[emoji19] men da jeg testet positivt med ukeindikator 2-3 tenkte jeg som så at da er jeg ca mellom 4 og 5 uker påvei. Jeg valgte da å følge den "seneste termindatoen" , som da altså tilsa at jeg var 4uker påvei da jeg tok testen, å så har jeg gått utifra det[emoji4] kjekkere å bli satt frem enn tilbake på en ultralyd [emoji6]

Det er sant! Blir liksom så nysgjerrig da.. tror jeg må dra på en tidlig ul den her gangen ☺️

QUOTE="Cambi86, post: 24377593, member: 125211"]Jeg har også vanskeligheter med å beregne termin pga håpløs syklus. Mangler en eggleder, og kan ha syklus alt fra 16-50 dager[emoji19] men da jeg testet positivt med ukeindikator 2-3 tenkte jeg som så at da er jeg ca mellom 4 og 5 uker påvei. Jeg valgte da å følge den "seneste termindatoen" , som da altså tilsa at jeg var 4uker påvei da jeg tok testen, å så har jeg gått utifra det[emoji4] kjekkere å bli satt frem enn tilbake på en ultralyd [emoji6][/QUOTE]

Back
Topp