Piller og sånn :/

Nummer2❤️

Betatt av forumet
hvilke piller tar dere?

Jeg tar
Multivitamin for gravide
Omega-3
Kalsium
Jern

Og jeg spyr nesten av hver eneste ene :((((

Jeg tar multivitaminer for gravide, har nå begynt på de for 2 trimester og fremover.

Men har det sånn som deg, de er så store så brekker meg av å putte de i munnen bare. Blir derfor bare en om dagen.

Uff, jeg har helt sluttet. Fordi jeg gikk tom og bikket uke 13. Snakk om lat. Skjerpings. Så er veldig interessert i hva dere andre tar.

Tar folat og tran når jeg husker det. Tenker å kikke på multivitaminer for gravide ganske snart.

Tar folat, vitaminbjørner (gikk tom for multivitaminer, så momser lillemann sine) og omega. Kjøpte ei pakke med gravid vitaminer, tok de, men orket ikke kjøpe nye fordi de smakte grusomt. :depressed: hun på apoteket sa noe om at man skulle ta folat lenger enn bare første trimester, så har bare fortsatt med de. :)

Tar kun folat. Har ett sabla godt å variert kosthold så det skal godt gjøres å ha mangel på noe .

Kun folat :), men slutter på dem innen uka er over (har ikke flere), og er 13+3 på søndag. Vært hos legen å tatt blodprøve så blir spennende å se om det er mangel på noe..

Tar multivitamin, omega 3 og så tar jeg folat til brettet er tomt. Fikk svar på blodprøver hos legen å alt var fint. Til og med jern nivået som jeg virkelig var forberedt på at var lavt

Jeg tar ingen ting.
Sist spydde jeg så mye og innbilte meg at jeg spøy av forlaten ....:facepalm:
Så tok ikke så ofte folat sist ...
tatt det nå men slutta på dagen 12+0.

Tar kun omega 3 fordi jeg ikke spiser fisk.
Fikk beskjed om at det ikke var effekt av folat lengre, så den sluttet jeg med. Er 14+3 idag

Tar omega3 multivitaminer og folat

Back
Topp