"Piller" og alkohoool....

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Har helt sinnsyke smerter i korsryggen og nedover benet. Driver og drikker et glass rødvin for å bli avslappet i kroppen, men tror ikke det funker.. Så lurer jeg på - kan jeg da ta et par ibux? Går det bra med tanke på vinen..? (Er det forresten best med Ibux eller Paracet, eller en av hver?)

Ikke svar hvis du ikke _vet_ liksom.. Hehe[:)]

bare ring legevakten så kan de gi sikkert svar! jeg drakk rødvin en kveld og kom plutselig på at jeg skulle jo ta sovepilkler, men funket visst fint med de pillene og noen glass vin. så de har iallefall oversikt:)

Du kan trygt ta deg et par smertestillende.
Men jeg vet ikke hva som er best av paracet og ibux.
Paracet er bra mot hodepine og feber, og ibux er bra mot tannpine.
Jeg ville gått for en av hver. [8D]

ORIGINAL: Tornerose:D

Har helt sinnsyke smerter i korsryggen og nedover benet. Driver og drikker et glass rødvin for å bli avslappet i kroppen, men tror ikke det funker.. Så lurer jeg på - kan jeg da ta et par ibux? Går det bra med tanke på vinen..? (Er det forresten best med Ibux eller Paracet, eller en av hver?)

Ikke svar hvis du ikke _vet_ liksom.. Hehe[:)]

jeg har tatt ibux når jeg har drikki før...har ikke skjedd noe..

Svarer fordi om jeg ikke vet jeg.. hehe

Men JEG hadde tatt meg tabletter, men holdt meg til ett merke hvis du skjønner... Det er vel heller det å ta masse piller sammen me masse alkohol som er skadlig..

Okei.. er livredd for å sovne etterpå å aldri våkne igjen.. Uff, er blitt så redd for døden[&:] Tror jeg ringer legevakten for sikkerhets skyld!

ORIGINAL: talata

Svarer fordi om jeg ikke vet jeg.. hehe

Men JEG hadde tatt meg tabletter, men holdt meg til ett merke hvis du skjønner... Det er vel heller det å ta masse piller sammen me masse alkohol som er skadlig..

Ja, to skal nok gå bra, men tar ein veldig mange ( type eit heilt brett) blir det vanskelig for leveren å takle....

det stemmer nok det de sier her:) men jeg hakke snøring selv, så jeg hadde nok ringt likevel ja:) mm, vin er nam. fikk jeg og lyst på. men nå er det kvelden! nattinatt!

Takk for svar, damer[:)] Hadde aldri tenkt på å ringe legevakten.. Alt en ikke tenker over[:)]

Pjuh.. takk for svar[:)] Flaks at jeg tok Ibux da! Da kan jeg sove med god samvittighet.. Tenkte å stikke innom legen en tur imorgen gitt!

Back
Topp