pille nese..

*naftaline*

Forelsket i forumet
HVORDAN få M til å slutte å pille nese? Han har fått en enorm uvane på akkurat dette, og det er jo så udelikat som det går an å bli. Vet at unger piller litt, men har noen av dere noen råd til hvordan jeg kan begrense det?

Jeg gir han papir og pusser nesen han hver gang jeg ser/når, men man får jo ikke med seg alt og har ikke alltid papir i nærheten..

Gode råd?

Tobias er ofte og leter etter litt dessert oppi nesa han også, jeg har ingen gode tips...

Lar henne holde på jeg, spør om hun finner noe gull[:D]

ORIGINAL: Destiny85

Haha! [:D] Men han spiser jo funnene sine! Fysj og æsj.. [X(]

ORIGINAL: *naftaline*

Tobias spiser dem han også. Derav "dessert" [;)]

Henrik spiser sine hans også...NAM [8D] Så har ingen gode tips...[;)]

ORIGINAL: *naftaline*

Amalie sier "æsj" og vil dele sine med meg, vet ikke om det er så mye bedre[8D]

Har hørt en lege på tv si at å spise snørr er sunt [;)] Det hjelper visst på immunsystemet!

Han har vært helt ekstrem!! Det tror jeg badeanda kan skrive under på. Han har jo vært på besøk der å lagt fra seg noen suvenirer[:'(]

Vi sier i fra og gir han papir. Men han synes jo at det er veldig gøy at vi reagerer på det, så da bare fortsetter han. Så det blir til at vi overser han mye etter å ha sagt i fra en gang, men vanskelig å overse når vi ikke er hjemme[&:]

"mmmm kjempegodt" sier Leander og viser det største gliset[:-]

Det har heldigvis gitt seg litt nå da, men en periode var det ekstremt.[:D]

ORIGINAL: moongirl74

Har hørt en lege på tv si at å spise snørr er sunt [;)] Det hjelper visst på immunsystemet!

Da satser vi på det! [:D]

Her pelles det også litt ja[:D] Men Sander vil gjerne at jeg skal pelle for han[8|] Og er han så "heldig" at han finner gull, så kommer han og gir det til meg. Kliner det på handa mi[:'(][8|]

Back
Topp