Pilates!!!!!

nuttis

Elsker forumet
Noen som trener det?Er det bra og raske resultater i såfall?Har hørt det,så jeg har bestillt på tv shop.Hihi.Vil gjerne høre om det er noe effektivt..jeg har kjøpt treningsmatte og greier.bare venter på cdene skal dukke opp i posten.Spørs om jeg klarer å gidde og ligge å kave foran tven da.

Hvis du har kjøpt Winsor Pilates blir du sikkert dritt lei med en gang. Hu dama der snakker såååå innnmmaaariiii tregt at jeg var ordentlig irritert når jeg prøvde videoene. Heldigvis hadde jeg bare lastet dem ned og ikke betalt ett rødt øre.

Derimot har jeg trent andre typer pilates og liker det veldig godt. Kjekt å kunne trene akkurat når det passer deg selv. Jeg fulgte forskjellige videoer hver dag - er 3 forskjellige på den dvd'en jeg liker best - og trente hver dag i uka.

Funker bra og man blir strammet opp, men veldig viktig å gjøre det jevnlig og å gjøre det riktig.

Denne er min favoritt:
Crunch - pick your spot pilates - klikk her

Derimot har jeg trent andre typer pilates og liker det veldig godt. Kjekt å kunne trene akkurat når det passer deg selv. Jeg fulgte forskjellige videoer hver dag - er 3 forskjellige på den dvd'en jeg liker best - og trente hver dag i uka.

Funker bra og man blir strammet opp, men veldig viktig å gjøre det jevnlig og å gjøre det riktig.

kan du trene det når du er gravid også!?
Har lyst å prøve det! [:)]

Vet ikke - sjekk med legen.
Jeg tror egentlig ikke det, ihvertfall ikke øvelser hvor magemusklene brukes, og de er i bruk i nesten hver øvelse.
Ha det klart til babyen er ute da vel - så kan du få strammet opp magen etterpå [;)] Kommer jeg til å gjøre. [:)][:)]

Hvor kan jeg laste de ned?

De finnes på de fleste torrenter. Tror jeg fant min på piratebay men er ikke sikker.

Har bestilt akkurat det samme selv nå så venter spent... har jo hørt så mye bra [:)]

Back
Topp