LinnpinnRG Gift med forumet 6 Mar 2007 #1 Noen her som trener pilates? Tenkte å begynne å trene litt, kjøpe en dvd og ei pilatesmatte eller noe.. Er det effektivit?
Noen her som trener pilates? Tenkte å begynne å trene litt, kjøpe en dvd og ei pilatesmatte eller noe.. Er det effektivit?
henriette25! Forumet er livet 6 Mar 2007 #2 det har jeg!! kjøpte dvd og matte,og trente jevnlig!! det er sinnsykt bra trening,og man merker fort forskjell!! men nå klarer jeg ikke trene lenger,litt vanskelig med stor mage!!!
det har jeg!! kjøpte dvd og matte,og trente jevnlig!! det er sinnsykt bra trening,og man merker fort forskjell!! men nå klarer jeg ikke trene lenger,litt vanskelig med stor mage!!!
LinnpinnRG Gift med forumet 6 Mar 2007 #3 ORIGINAL: henriette21 det har jeg!! kjøpte dvd og matte,og trente jevnlig!! det er sinnsykt bra trening,og man merker fort forskjell!! men nå klarer jeg ikke trene lenger,litt vanskelig med stor mage!!! trenger man mer ustyr enn matte? eller er det nok? Så man kunne kjøpe ball og masse annet utstyr også, dyrt [&:]
ORIGINAL: henriette21 det har jeg!! kjøpte dvd og matte,og trente jevnlig!! det er sinnsykt bra trening,og man merker fort forskjell!! men nå klarer jeg ikke trene lenger,litt vanskelig med stor mage!!! trenger man mer ustyr enn matte? eller er det nok? Så man kunne kjøpe ball og masse annet utstyr også, dyrt [&:]
LilleLavendel Forumet er livet 6 Mar 2007 #4 trente det på treningsenter før svangerskapet. ble så kvalm og fikk bekkenløsning, så måtte gi opp nå. men det er utrolig effektiv og deilig trening!
trente det på treningsenter før svangerskapet. ble så kvalm og fikk bekkenløsning, så måtte gi opp nå. men det er utrolig effektiv og deilig trening!