Pilates sp.mål

surgodis

Forelsket i forumet
Noen som trener pilates?
Trent lenge?
Fortelle litt om det?

jeg sier bare AUUUU!

Jeg stilte stolt opp i en Pilatestime (en pilateshalvtime, faktisk) og befant meg selv med ei aktiv venninne, en av de irriterende veltrente instruktørene og en haug med middelaldrende damer. Da jeg selv var i veldig god form på det aktuelle tidspunktet følte jeg at dette må jo være plankekjøring, selv om vi hadde trent et par timer på forhånd. Men nei! Pilates er foreferdelig slitsomt, og kramper i ben og armer førte til utidige grimaser fra min side (og min venninnes) mens alle de middeldrende damene så ut som de var på teslabberas.

Jeg elsker pilates[:D]
Har vært litt lite det siste halve året, ellers ha jeg trent det i 2 år nå snart.
Har blitt mye sterkere, mye mer smidig og fått mye bedre balanse.
Vanskelig de første gangen til man kommer inn i pustingen, men så er det ren plankekjøring[:)]

har trent endel pilates og synes det er fantastisk!:) og det funker jo selv om man har hodepine til og med. iallefall bedre enn mye annet[:)]

jeg har kun erfaring med pilates-ball, og det er noe jeg virkelig kan anbefale[:)]. Det som er viktig  i den timen, og generelt med pilates er pusten. Også er det mer statiske bevegelser enn dynamiske som man har i aerobic timer.
Vi har mye fokus på kjernemuskulaturen i de timene jeg går på.

Så om man har fibromyalgi å ikke tåler vanlig trening så vil jeg ha nytte av det?Bygge kroppen opp igjen?

Er veldig frista..Men var litt dyrt pr mnd..Greit om man kan gjøre ting hjemme å..

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: surgodis

Så om man har fibromyalgi å ikke tåler vanlig trening så vil jeg ha nytte av det?Bygge kroppen opp igjen?

Er veldig frista..Men var litt dyrt pr mnd..Greit om man kan gjøre ting hjemme å..

Du kan gjøre det hjemme [:)] http://www.tvshop.com/NO/products/7152/14274

Jeg trente for en del år siden og gikk ned 12 kg. Har starta igjen nå for et par måneder siden og ser resultater [;)]

Godt å høre!Skal ringe rundt nå å høre litt.Må komme i gang!

Back
Topp