Pikolino

VilSåGjerne

Forumet er livet
kossen går det med deg??? eg venter så spent no[:D]

ønsker deg masse lykke til med testingen[:D]

Jeg vil også ønske deg lykke til med testingen i morgen

Ønsker deg masse lykke til.
Krysser fingrene.

ORIGINAL: * Bobbo *

Ønsker deg masse lykke til.
Krysser fingrene.

ORIGINAL: twinanne

Jeg vil også ønske deg lykke til med testingen i morgen

sign denne[:D]

åååååå så eg tenker på deg, håper du får en positiv test i dag!!!!!

Har tatt blodprøven nå, og skal snart på jobb. Så er det rett i barnebesøk etter det. Men hopper innom her i kveld en gang så dere får vite før det blir påskeferie og lenge til jeg kommer meg på nettet igjen. Krysser det jeg kan, men har en dårlig følese. Har litt mens symtomer. Med mulighet for å være litt ekkel, så har jeg begynt og fjerte litt som jeg gjør før tr kommer [:'(]. Vil ikke.........

Men dere får svaret i kveld. Ha en fin dag. Den blir laaaaang.

ORIGINAL: pikolino

Har tatt blodprøven nå, og skal snart på jobb. Så er det rett i barnebesøk etter det. Men hopper innom her i kveld en gang så dere får vite før det blir påskeferie og lenge til jeg kommer meg på nettet igjen. Krysser det jeg kan, men har en dårlig følese. Har litt mens symtomer. Med mulighet for å være litt ekkel, så har jeg begynt og fjerte litt som jeg gjør før tr kommer [:'(]. Vil ikke.........

eg og har hatt og har mens smerter,det avtar litt nå. men mens smerter er jo ett godt tegn.

Krysser ABSOLUTT ALTE EG HAR FOR DEG SNUPPA[:D]

ha en fin dag videre. eg skal på legekontoret og ta en blodprøve no[:)]

ORIGINAL: pikolino

håper at testen er positiv da,det må den være...vi har jo bynt med en positiv trend her inne nå...hihi[:D]

LYKKE TIL[:)][;)][;)]

Fjerting kan være positivt det. Tror aldri jeg har fjertet så mye i hele mitt liv som jeg har gjort denne rugeperioden. Gleder meg til oppdatering ikveld!

håper at testen er positiv da,det må den være...vi har jo bynt med en positiv trend her inne nå...hihi

LYKKE TIL

ORIGINAL: hegemw

sååååååååå spennende, nå venter vi spent på svaret :)

Back
Topp