Pika...

frøkenblaa

Elsker forumet
Det har jeg fått, på H-melk (noe jeg egentlig ikke tåler) og eggerøre.
Trodde ikke jeg hadde det,men tenkte på det her om dagen og er jo avhenging av eggerøre og H-melk flere ganger til dagen.

Flere som har fått rare lyster nå?

Nja, de kommer og går. Men syns fiskematen lukter utrolig godt, nesten som det frister å smake på den med en stor god skjee [:D]

LimeLukter så godt!!!

Ellers så har egi kkje noke dilla på mat, alt lukter fælt, og miter matlysten på alt som er nesten!

Tørre knekkebrød med leverpostei er godt da

Jeg trodde jeg hadde pika som endret seg hver andre uke eller så...

Men så minte bestevnninnen min meg på at jeg er en sånn "periodespiser" uansett!

Jaja, for øyeblikket går det i puffet ris med kulturmelk og tyttebærsyltetøy. nam nam!!

Brunost, agurk og majones på skiva MÅ jeg bare ha[8D][:)]

har hatt dilla på ekstra lett melk en god stund. har jeg ikke det er det krise. men jeg merker ikke noe annet trang etter noe

Fikk skikkelig lyst på stratos her en dag, måtte bare ha det[:)]
Eller går det i tomater.....Det må jeg ha i hus[:)]

Jeg vet ikke jeg...

Eneste jeg vet er at jeg må ha Cola og sjokolademelk (ikke blandet sammen da[:-])

Eller så har jeg sånn at jeg må ha det jeg har lyst på eller så går det ikke...Tenker da på mat...

Potetmiddag står høøøøyt på lista...[:D] Og jeg som ikke liker så mye å lage "store" middager[8|]

LettMelk, og frukt/bær. Risengrynsgrøt er også snadder. Og sjokolademelk... Mmmm... Men lettmelk er definitivt på toppen av lista.

pika, haha. det ordet har jeg aldri hørt. vel, mine cravings (som jeg skjønte det betydde :D) er for tiden

- kaviar (som jeg aldri har likt før :O)
- supersura dragster 2000 (surt gelégodteri)
- leverpostei
- kebab

herlig.. :P

Har heller ikke hørt pika før [8D]
Meen jeg tror ikke jeg har noen diller [:-]
Må ha honnicorn i hus (og melk da),
Ellers så kan jeg få et akutt sug på spesiell mat,
for eksempel her om dagen fikk jeg sykt lyst på
maxboller, ris og potetsalat[:D] Eller blomkål suppe,
Eller kebab[8|] Alt etter hvilket humør jeg er i [:)]

Hmm, ingen pika enda gitt, men er veldig glad i alt som er søtt![8|]

Min pika som jeg alltid har er pepsi max[8D]