PIJAH

....123456

Forumet er livet
Du har min fulle støtte!!
Det er virkelig du som fremstår som den modne og seriøse[:)][:)]

Helt enig med Tina! Ser jo at folk flest ser tegningen heldigvis!

min å.. [:)] for jeg tror virkelig ikke at du har lurt hu[;)]

ORIGINAL: Mamma til Adrian

Åh..... jeg tror hun har lurt henne, men støtter pijah likevel siden hun er min venninne.....

Neida--- *klemmepå*

Hæh?[8|] Hva har jeg gått glipp av?[8D]

[8|]

eg har vært vekke fra bv i 10minutter og allerede på den tiden har noe skjedd......

eg er ikke nyskjerrig altså[8|]

Huff, nå vart det sletta, fikk bare med meg de to første sidene... :) Fikk ikke med resten... Heier på Pijah, tror ikke hun driver med lurerier nei [:)][:)][:)][:)][:)]

Leste litt i tråden før den ble borte. Får min støtte også[:)]

Takk jenter!! Dere er gode! [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mamma til Adrian

[:)]

Jeg har solgt et sett med TUpperware-kopper til hun som startet tråden. De har ikke kommet frem. Jeg har sendt to ganger (første på samme tid som jeg sendte til Rostan, det tok jo også sin tid). Pakken kom ikke, jeg sendte på nytt, omtrent samtidig som til Rostan, en ukes tid seinere, kanskje.. Den til Rostan kom frem, det har ikke denne gjort, så det har altså blitt borte TO ganger!
Så ba hun frøkna om å få pengene sine tilbake, og det er jo greit nok. Jeg skjønner at hun ikke vil tape pengene sine liksom. Så, jeg har overført penger til henne, tre dager siden. To dager siden de gikk ut av kontoen min, men de har ikke kommet til henne enda tydeligvis.
Så ble det bråk da, fordi hun sier at hun ikke får svar fra meg.Men jeg har ikke fått noen PM, før idag. I samme sekund som tråden ble startet... Såeh....
Tror ikke hun hadde regnet med at heg svarte for meg og sto frem i den tråden hennes, tror hun hadde ment å la det bli en sympati-tråd for seg selv. Men det ble liksom ikke helt til det....

Ja, jeg aner jo ikke om hun kan ha fått varene to ganger OG får pengene tilbake nå, men jeg gidder IKKE være den som får ord på seg for å lure folk altså!!!

Hva var det til Bare Kari?

ORIGINAL: AnaBanana

ORIGINAL: Pijah

Hva var det til Bare Kari?

Hun la ut bilde av noen muffins hun hadde bakt, så ut som noen klumper av kull [:D]

HAHAHAHAHA, det har jeg ikke fått med meg.. Tror jeg.. [8D]

Jeg har ikke fått med meg tråden, men jeg har ingen tro på at du ville lurt/svindlet noen som helst! 

Edit: jeg vet at du aldri kunne gjort noe sånt[:)] 

ORIGINAL: Regine*

Jeg har ikke fått med meg tråden, men jeg har ingen tro på at du ville lurt/svindlet noen som helst! 

Edit: jeg vet at du aldri kunne gjort noe sånt[:)] 

Takk takk! [:)]

fekk ikke med meg en dritt men heier på deg uansett!! [:)] det er vertfall bra at du er flink å stå på ditt og prate for deg!! [:)]

Back
Topp