Piiiijah

Julita

Forumet er livet
Hadde ikke du en sånn sjokoladefontene-sak?

Jeg har som jeg fikk av dere eller Pijah! [:)]

OO^^ Så noen som leide ut en sånn på finn.no for 750 inkludert to poser sjokkis. Er ikke den prisen liiitt overkill [8|]. If not, så har du funnet en bra måte å spe på lommepengene tuteddy 

Hoho... Såpass ja! [:o] Det synes jeg var dyrt hvertfall, men kan jo hende den var superfancy da... [8|]
Om du ikke har noen hast så kan du godt få låne min altså! [:)] -men får ikke tak i den på tidligst to uker da, siden alt vi eier og har er meget godt og grundig pakket og lagret... [8D]

Kan jo hende det var noe faaaaancy greier ja.. FOr den jeg har kosta vel 500 kr hele greien. Mulig den til Teddisen er den samme, eller at den kosta 100 kr mer..
OG den var fra meg og Savannisen ja.. Tilbehøret var fra forumsjentene! [:D]

Den så helt "vanlig" ut på bildet. Kanskje det var en liten luurifaks som prøvde å lure sjokoladesugne lettlurtinger [>:]. Jeg "trenger" ikke sjokoladefontene nå hvertfall. 23 kilo med baby, vann (og rent fett, realistisk regnet sånn omtrent 50 % av de 23 kiloene) fraråder meg på det sterkeste å falle på snopvogna [X(]

hoho! Hva er vel en kilo fra eller til?? [8D][:D]

Jeg har brukt den sjokkisfontena hele 1 gang.. Nei... 2! En gang med pappan min og en gang utenom..[8D]

og jeg kanke si jeg savner den, sånn eeeeegentlig.. Men så ække sjokolade noe godt lenger heller da... [8|]

Jaa, det var det bildet av pappsn din Maiks ble drewly på ja *elefanthukommelse*

Hoho.. Noen kilo fra eller til kan vel ikke ha så mye å si nå da nei! [8D] Regner med du føler deg smekker og lett på foten? [:D][;)] (jeg er så glad jeg er ferdig kjenner jeg... -selv om jeg kommer til å bli supermisunnelig når jeg ser bilde av småsnuskene dine da... [;)]) Du kan jo kose deg litt siden det sikkert er siste gangen du skal gå gravid da vel? (eller har der planer om å fylle en minibuss? [;)]) Du ble vel lovt litt nazitrening av kjæresten?? [:D]

Føler meg litt sånn flodhest-i-ballerinaskjørt-lett-på-tå [8D]. Ser heldigviiis (og bank i bordet) ut til at jeg har begynt å vokse litt saktere nå, for fra uke 19-24 følte jeg at jeg nådde nye breddegrader hver eneste dag [8|].

Men du unngikk å svare på om dette var siste gangen du gikk gravid.. [8D] PLanlegger dere flere etter snuppene??? *ler*

Hehe. Dette er så siste gangen jeg går gravid at jeg sannsynligvis kommer til å sterilisere meg når de uansett har åpna meg for KS [8D]. Nå er det nye pupper og tummytuck for alle penga.

Det var da dramatisk da! Men jeg skjønner det jo.. Like greit å gjøre det gratis, om det er det som blir enden på visa til slutt uansett.. 

Syns også det hørtes litt dramatisk ut i børjan, men når jeg tenkte over det litt grundigere så er jeg nesten 1000 % sikker på at jeg ikke vil ha mer enn fire barn - og da er det jo bare teit å stresse med annen prevansjon i 20 år til liksom [8D]. Jeg skal fylle ut skjemaet og sånt hvertfall - så får vi se når KS-dagen kommer.

Back
Topp