Pigmentforandringer, uren hud.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Allo.

Synes at huden min i ansiktet har fått litt fargeendringer. Noe rødbluss i kinnene, og noe mørkere hudområder ved munnen som har kommet de siste ukene, nesten mørke fregner over ett lite område. Noen som har opplevd det her?

Synes også at jeg har fått mye mer uren hud etter at jeg ble gravid, men det er spesielt nupper foran på brystet, og småkviser på ryggen. Jeg regner med jeg ikke er alene...? :)

Ah , ja ikke snakk! Haha , herregud jeg har fått mer kviser enn noengang, men dette da i ansiktet ;o føler meg så utrolig fæl om dagen !! :o :( ikke morsomt !

Ah , ja ikke snakk! Haha , herregud jeg har fått mer kviser enn noengang, men dette da i ansiktet ;o føler meg så utrolig fæl om dagen !! :o :( ikke morsomt !
Haha jeeeeg og har fått 3 kviser på en gang:P ALDRI vært plaga med det:P men nå.. Ja:P irriterende, er nok ikke såå mye, men for meg er det mye som aldri har hatt så mye av det:P en og annen innimellom:P blitt veeeeldig tørr i huden:( smører meg mye:):)

Haha, jeg har tre svææære midt i ansiktet og masse små ;o jeg har aldri vært plaga med det! Alltid fått skryt for huden min , så nå føler jeg meg ordentlig jævlig :p haha ..

Hehe, ok så jeg er ikke alene.
men er ingen med pigmentforandringer da.. Har brune spots i ansiktet jeg. Det er ikke så lekkert. :(

Hehe, ok så jeg er ikke alene.
men er ingen med pigmentforandringer da.. Har brune spots i ansiktet jeg. Det er ikke så lekkert. :(

Sola kan spesielt gi pigmentforandring i svangerskapet :(

Neeei. Vil det gå bort da? Føler meg som en fjott.. men må jo gå ute..

Det er ikke bare bare å bli gravid.

http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article490573.ece

Skal begynne med litt solfaktor, men er jo nesten litt redd for at det ikke skal gå bort. Har en liten svak brun stripe ved nese/kinn linja, og en svak en ved leppa.
Det blir den sommeren da? Høy solfaktor i trynet hele sommeren. Brun resten, likblek i trynet. Sexy.

Hahaha er ikke bare å være gravid altså! Jeg har ikke sett noe til pigmentforandringer , men jeg blir ikke forundra om jeg får det også -.- har snart fått alt allerede , så hvorfor ikke det å :p

Sleit veeeldig mye med kviser i 2. trimester, etter uke 28 ga det seg helt, endelig "normal" hud igjen. Så ikke fortvil :D

Pigmentforandringer forsvinner ikke derimot, jeg har vært en tur i sola og fikk en rar mørk flekk på armen. Men men!

Ja, armen er jo ikke det verste stedet å få. Jeg har en flekk over leppa, og en på kinnet. Må vel bruke sunblock resten av sommern. :(

Ja, her fikk jeg noen pigmentflekker i ansiktet forige svangerskap. Og da gikk jeg ikke gravid på sommeren en gang, de dukket opp i mars. Så nå bruker jeg faktor 30 hver dag:)

Ja, her fikk jeg noen pigmentflekker i ansiktet forige svangerskap. Og da gikk jeg ikke gravid på sommeren en gang, de dukket opp i mars. Så nå bruker jeg faktor 30 hver dag:)
Er som meg det, er jo nettopp kommet i april. Begynt med faktor 30 selv fra nå av. Ser jo så dumt ut :(

Back
Topp