Pigmentflekker?

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor vanlig er det å få Pigmentflekker ved soling under graviditeten? Har spør meg en del i det fine været nå, men er litt redd for å ende opp helt flekkete. Når kommer det Evt? Og hvordan arter det seg?

Kommer de ikke med en gang da? har tenkt på det selv, men ikke sett noen ennå :)

jeg fikk faktisk en i forrige svangerskap, håper jeg slipper det denne gangen.. Fikk den i ansiktet :( Den kom helt plutselig!

Mener det er ganske vanlig å få. Jeg fikk i forrige svangerskap. Ikke særlig pent... Husk solfaktor!

Jeg har fått to flekker den ene dagen jeg ikke hadde solkrem. Så nå går jeg aldri ut uten. Redd de ikke forsvinner. En på kinnet og en i "barten" :(
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har fått to flekker den ene dagen jeg ikke hadde solkrem. Så nå går jeg aldri ut uten. Redd de ikke forsvinner. En på kinnet og en i "barten" :(
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har også fått en "brun bart" :s
Den kom allerede i februar, og jeg synes den bare blir forsterket i solen, selv om den ikke er så veldig synlig (enda)...

Jeg er manisk med solfaktor tredve, så foreløpig har den ikke blitt sterkere. Men blir stressa etterhvert som det nærmer seg sommer!

Back
Topp